Iemand begin boos te worden en loopt uit de hand

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Vanavond was ik even factions en iemand vroeg of hij wou pvpen ik zei ja wel alleen dia armor no entchanted en dia sword no enchanted en hij kwam met juist het omgekeerde dus ik zei dat het niet kon en toen begon hij boos te worden en hij begon te schelden

Bijlagen

• 2015-11-01_00.19.55.png
    2015-11-01_00.19.55.png
    751,1 KB · Bekeken: 208

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
en het loopt ook niet echt uit de hand, ik heb wel is erger gezien :p
Kleineren van spelers ("ez", "rekt")
Vanaf vandaag is het verboden om spelers te vernederen en kleineren met woorden als "ez", "rekt" en andere kleinerende woorden en scheldwoorden. Doe je dit wel, dan krijg je in eerste instantie een mute, maar riskeer je uiteindelijk een ban van een week. De komende tijd zal er meer op gelet worden en wij vragen spelers dan ook om hier chatreports van te maken. Veel spelers hebben er inmiddels last van en nieuwe spelers worden ontmoedigd. Houd er dus rekening mee!

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Kleineren van spelers ("ez", "rekt")
Vanaf vandaag is het verboden om spelers te vernederen en kleineren met woorden als "ez", "rekt" en andere kleinerende woorden en scheldwoorden. Doe je dit wel, dan krijg je in eerste instantie een mute, maar riskeer je uiteindelijk een ban van een week. De komende tijd zal er meer op gelet worden en wij vragen spelers dan ook om hier chatreports van te maken. Veel spelers hebben er inmiddels last van en nieuwe spelers worden ontmoedigd. Houd er dus rekening mee!
We kunnen lezen, maar we zeggen alleen dat het veel erger kan...
ja, ik snap ook wel dat je geen "ez" of "rekt" meer mag zeggen :/. en miss moet jij is leren lezen want het woord "ez" of "rekt" komt hier helemaal niet in voor.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
ja, ik snap ook wel dat je geen "ez" of "rekt" meer mag zeggen :/. en miss moet jij is leren lezen want het woord "ez" of "rekt" komt hier helemaal niet in voor.
Word jij nu ook al boos staat toch duidelijk meer dan alleen ez en rekt.
Er staat duidelijk :en andere kleinerende woorden en scheldwoorden.
Jij moet is leren normaal te reageren!

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Word jij nu ook al boos staat toch duidelijk meer dan alleen ez en rekt.
Er staat duidelijk :en andere kleinerende woorden en scheldwoorden.
Jij moet is leren normaal te reageren!
dit is niet wat ik bedoel te zeggen, ik bedoel te zeggen dat ez en rekt geen onderwerp zijn in dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.