Gesloten Igeraldoyallpvp (knaker)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Niet Verified
26 nov 2015
10
0
20
23
Beste staff van Haunted Mc,

Pas geleden hebben jullie de speler KNAKER verbannen ivm Kill aura en Forge field. Deze week heb ik al een paar potjes tegen hem gespeeld en irriteer mij heel erg als ik tegen deze hacker speel. Kunnen jullie hem aub verbannen? Ik ben namelijk niet de enige die veel last van deze hacker heb. De bewijsmaterialen die ik heb verzameld kun je zien in mijn bijlage. Ps: als jullie het te weinig bewijsmateriaal vinden moeten jullie even zelf kijken als hij toevallig een potje speelt. Dan kunnen jullie zelf beoordelen of hij wel of niet hackt. Hij speelt trouwens ook vaak met ICrazyPvP of zoiets , ik vermoed dat hij ook hackt!

Bewijsmaterialen: -Foto: In de foto speelt die gast met een vriend , ik zeg :''omg wrm hacken jullie?! Zij zegt : ik hack niet maar Igeraldo wel, niks zeggen pls.
-Video: Mislukt, als je wat aan deze hacker wilt doen wil ik best ander videomateriaal proberen te verzamelen van Igeraldo.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, Groetjes Allard_

Bijlagen

• Schermopname (4).png
    Schermopname (4).png
    372,1 KB · Bekeken: 114

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
alleen video bewijs van de hacks word geaccepteerd. Op screenshots en in chat berichten kan het niet bewezen worden.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
wegens ontbreken geldig bewijs gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.