Ik bedacht me iets

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
als we nou eens op factions "faction money" erin zouden doen zou scammen ook niet zo erg meer zijn dan heb je dat gezeik ook niet meer van "nu ben ik tokens kwijt" omdat het global money is vinden mensen het erger want daar betaal je zo een beetje alles van zoals je armor repairen en ja armor repairen met faction money is veel chiller kan je op andere gamemodes gwn je tokens uitgeven in plaats van alles aan factions uit te geven zoals een dia sword 200 tokens die shop is veel te duur naar mijn smaak dia's zijn niet zo zeldzaam als je denkt en zeker maar 2 dia's en een stokje srs bro?

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Die prijzen zijn iets te hoog, je zou bijvoorbeeld er een sharpness 5 zwaard van maken. Ik zou als ik wil weet ik veel hoeveel diamanten zwaardjes maken en dan kan ik die voor 200 tk per stuk verkopen, dit is misschien niet een heeeel klein beetje onredelijk :|

R

Rutgertjuh

Guest
als we nou eens op factions "faction money" erin zouden doen zou scammen ook niet zo erg meer zijn dan heb je dat gezeik ook niet meer van "nu ben ik tokens kwijt" omdat het global money is vinden mensen het erger want daar betaal je zo een beetje alles van zoals je armor repairen en ja armor repairen met faction money is veel chiller kan je op andere gamemodes gwn je tokens uitgeven in plaats van alles aan factions uit te geven zoals een dia sword 200 tokens die shop is veel te duur naar mijn smaak dia's zijn niet zo zeldzaam als je denkt en zeker maar 2 dia's en een stokje srs bro?

Waarschijnlijk komen die 'faction coins' ook in de Hauted shop (net zoals bij Prison en Miners is gebeurd) en is het nog steeds niet toegestaan...

Mvg,
Rutger

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Waarschijnlijk komen die 'faction coins' ook in de Hauted shop (net zoals bij Prison en Miners is gebeurd) en is het nog steeds niet toegestaan...

Mvg,
Rutger
dat is toch een raar excuus... op zon spelletje op je gsm kan je toch ook geld kopen.. en dan word je nog aangevallen ook en ben je alles kwijt.. met tk enzo kan je nog 'veilig handelen' via de market

Status
Niet open voor verdere reacties.