Beste Haunters.
Ik ben Bart, ik ben 16 jaar oud en ik woon in Brabant. Ik zit momenteel in mijn examenjaar op het VMBO-T.
Als ik mijn diploma heb gekregen zal ik naar de opleiding Applicatie Ontwikkelaar ga. Ik houd extreem veel van gamen, en wanneer ik tijd heb doe ik dit het liefst de hele dag door. Ik ben ook een beginnende anime kijker.
Ik heb ook een PC met extreem goede specificaties. dit heeft me ongeveer €1600 gekost, zonder accesoires zoals muis, toetsenbord, monitor etc.
Mocht je mijn set-up willen weten, open dan de spoiler! :-)
Hoop dat jullie nu wat meer van me afweten, en wat ik doe.
Weet niet wat ik nog moet vermelden, ben een die-hard gamer die een paar uren per dag besteedt aan gamen.
Gegroet. \o/
Ik ben Bart, ik ben 16 jaar oud en ik woon in Brabant. Ik zit momenteel in mijn examenjaar op het VMBO-T.
Als ik mijn diploma heb gekregen zal ik naar de opleiding Applicatie Ontwikkelaar ga. Ik houd extreem veel van gamen, en wanneer ik tijd heb doe ik dit het liefst de hele dag door. Ik ben ook een beginnende anime kijker.
- SAO 1 & 2
-Highschool DxD
-Akame Ga Kill
- The testament of sister new devil ( bezig met seizoen 1 )
-Highschool DxD
-Akame Ga Kill
- The testament of sister new devil ( bezig met seizoen 1 )
Ik heb ook een PC met extreem goede specificaties. dit heeft me ongeveer €1600 gekost, zonder accesoires zoals muis, toetsenbord, monitor etc.
Processor: Intel Core i7-4779 CPU @3.40Ghz
RAM: 8 GB DDR3 2x4 Hyperx Kingston ( binnenkort upgrade naar 4x4 GB. )
Graphics Card: Nvidia Geforce GTX970 4GB Gaming
RAM: 8 GB DDR3 2x4 Hyperx Kingston ( binnenkort upgrade naar 4x4 GB. )
Graphics Card: Nvidia Geforce GTX970 4GB Gaming
Mocht je mijn set-up willen weten, open dan de spoiler! :-)
2x iiyama 27-inch monitoren.
Logitech G19 Gaming Keyboard
Logitech G402 Gaming mouse
Tritton 5.1 Pro + Headset
Logitech C920 Webcam
PC, XBOX 1 en PS4.
Logitech G19 Gaming Keyboard
Logitech G402 Gaming mouse
Tritton 5.1 Pro + Headset
Logitech C920 Webcam
PC, XBOX 1 en PS4.
Hoop dat jullie nu wat meer van me afweten, en wat ik doe.
Weet niet wat ik nog moet vermelden, ben een die-hard gamer die een paar uren per dag besteedt aan gamen.
Gegroet. \o/