Geweigerd Ik ben gebanned omdat ik een muur maakte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrissieyolo

Niet Verified
31 mei 2015
23
0
40
30
Hallo Mods,Admin,Owner

Ik ben gebanned omdat ik een muur maakte om iemands claim heen, deze persoon heeft mij bedrogen want ik moest een tuin voor hem maken en ik kreeg 1200 tk, toen wou ik dus die tuin gaan maken en wou een weg gaan maken. Daarna heeft hij mij geuntrust en gaf mij mijn geld niet. Hij ging zielig reageren en ik roepte om mods maar niemand reageerde, toen was ik in staat om wraak te nemen omdat ik boos was. Toen heb ik een muur van ongeveer 30 blokken hoog gemaakt. Hiervoor is de rede dat ik 7 dagen ben gebanned. De rede dat hij mij heeft geuntrust was dat hij zijn 30000 tk wou houden terwijl ik al volop aan het bouwen was.

Groeten Chrissieyolo

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
30
@Doc_Brano heeft jou banned wegens spelers treiteren. Gelieve op zijn antwoord te wachten.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Eigen rechter spelen is nooit handig. We hebben een forum welke jij blijkbaar prima kan vinden waar je een speler kan reporten. De spelers die hier benadeelt werden hebben ook melding gemaakt. Heb je nog gevraagd wat je aan het doen was. Het enige wat je gezegt hebt is payback.

De speelervaring van een andere speler op een negatieve manier te beïnvloeden, nader te bepalen door een staflid van THN.

Spelers opsluiten in hun claim is op negatieve wijze spel plezier hinderen. Heb zowel de stenen muur als de claims er verwijderd. Je unban is afgewezen

Status
Niet open voor verdere reacties.