Gesloten Ik ben klaar met kelvin.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadNatox

Legend
Gabrikiller6
Gabrikiller6 ✔
Legend
30 apr 2015
135
15
209
26
Sittard, Limburg, Nederland
Beste Haunted Staff Leden
@Walking_Fridge @walk3n_fridge @Datdus @Twana @remymine

ik wil Kelvinfctwente reporten omdat hij heeft mensen op ons plot geadd heeft maar hij heeft
ten eerste geen overleg gehad over die mensen met mij voor het adden van die mensen op het plot.
hij heeft ook spullen van mij gestolen en ik heb bewijs (Screens van Walking_Fridge of jullie kunnen de kisten komen checken, Zeg maar als je ze wil zien of de kisten wilt bekijken, Gisteren heb ik nog gepraat met Valentein en Kelvin zijn ouders en voor mij was het goed met dat hij niet gebanned zou worden enzo maar erna toen zijn ouders en Valentein weg waren denk ik begon hij weer te zeiken over de buy shop, hij heeft beastkillerNL weer geadd op het plot)
en ik mag helemaal niks beslissen op het plot (Wie gedenied word en geadd en geremoved) terwijl ik 350 miljoen mee heb betaald aan het plot, de helft dus want het plot kostte 700 miljoen (Gwen weet hiervan af) en ik en Kelvin hadden afgesproken dat kelvin en ik samen zouden beslissen en overleggen, toen Kelvin dat zei vertrouwde ik hem toendertijd en liet ik hem het plot claimen.
Ik ben nu dus helemaal klaar met Kelvin omdat hij steeds weer zeikt en hij heeft me ge-ignored.
Hopelijk doen jullie hier iets aan
Alvast Bedankt.

MVG
Gabri

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Andere taggen heeft geen zin, ik kom er vanmiddag naar kijken.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Is er al vooruitgang in dit topic? Morgen komt hier een slotje op als er niet wordt gereageerd.

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Heb het met gwen overlegd, en hebben besloten geen verdere acties te ondernemen.
Jullie hebben deze deal samen gesloten, en jullie moeten samen maar een oplossing zoeken.

Wij hebben al vaak genoeg geholpen met het zoeken naar een oplossing.
Maar als wij om elk dingetje moeten komen zijn we er ook wel klaar mee.

gr. Walking_Fridge

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Wij hebben geprobeerd te helpen.
We zijn vaak tot een oplossing gekomen maar telkens houdt 1 van jullie niet aan je afspraken.

We kunnen voor elk dingetje een ban geven maar daar worden we ook niet gelukkig van.

DeadNatox

Legend
Gabrikiller6
Gabrikiller6 ✔
Legend
30 apr 2015
135
15
209
26
Sittard, Limburg, Nederland
Wij hebben geprobeerd te helpen.
We zijn vaak tot een oplossing gekomen maar telkens houdt 1 van jullie niet aan je afspraken.

We kunnen voor elk dingetje een ban geven maar daar worden we ook niet gelukkig van.

Ja jullie zijn inderdaad altijd tot een oplossing gekomen en ik was er altijd blij mee en volgde de afspraken, maar daaraantegen meneertje Kelvin niet, met die shop is er nu gezeiks, en ik vraag nog een keer iets en dan word ik "afgewezen"?
Ik heb duidelijk gevraagd aan Kelvin of hij gestolen had, nee zei hij.
Als iemand steelt dan krijgt hij een ban, dit valt onder scammen.
Dus eigenlijk zit het zo, een vriend van me heeft ooit gestolen, 1 maand ban had hij ofzo, Kelvin steelt en krijgt geen ban?
En als een mod zegt dat ie je niet meer gaat helpen dat vind ik een beetje onbeschoft, ik zal trouwens wel andere mods vragen want die helpen je onbeperkt, niet na 10x zeggen "Los het zelf maar op".

-MVG Gabri

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Topic gesloten.
Als er nog iets gebeurt zien we vanzelf wel een report komen.

Niet meer ontopic dus closed.

Status
Niet open voor verdere reacties.