T thijsjethebest Niet Verified 22 dec 2014 2 0 40 20 1 jan 2015 #1 hey ik weet niet waarom maar op kitpvp ben ik geen legend weet iemand hoe dat komt ik heb ongeveer 2 weken gekocht dus plz antwoord dankje
hey ik weet niet waarom maar op kitpvp ben ik geen legend weet iemand hoe dat komt ik heb ongeveer 2 weken gekocht dus plz antwoord dankje
RyanGo God iMrUniverse ✔ God 14 okt 2014 472 127 284 26 Belgïe 1 jan 2015 #2 Is het de eerste keer dat je kitpvp speelt? Zoja, log uit van minecraft, en log weer in. Dan zou het normaal gezien moeten gefixed zijn ;)
Is het de eerste keer dat je kitpvp speelt? Zoja, log uit van minecraft, en log weer in. Dan zou het normaal gezien moeten gefixed zijn ;)
Master_genius_1 Niet Verified 14 dec 2014 835 164 234 25 Amsterdam www.technicpack.net 1 jan 2015 #4 Ryan Goffinet zei: Is het de eerste keer dat je kitpvp speelt? Zoja, log uit van minecraft, en log weer in. Dan zou het normaal gezien moeten gefixed zijn ;) Click to expand... Volgens mij heb ik hem wel is gezien op kit pvp ;) -Master
Ryan Goffinet zei: Is het de eerste keer dat je kitpvp speelt? Zoja, log uit van minecraft, en log weer in. Dan zou het normaal gezien moeten gefixed zijn ;) Click to expand... Volgens mij heb ik hem wel is gezien op kit pvp ;) -Master
A alpinekrijger Forum Aca Niet Verified 11 nov 2014 88 15 87 21 Oss 2 jan 2015 #5 Master_genius_1 zei: Volgens mij heb ik hem wel is gezien op kit pvp ;) -Master Click to expand... Dat maakt het makkelijker voor hem
Master_genius_1 zei: Volgens mij heb ik hem wel is gezien op kit pvp ;) -Master Click to expand... Dat maakt het makkelijker voor hem