Gesloten Ik klaag biba30 aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArcticOrca

Niet Verified
18 mrt 2015
5
0
55
22
Nederland
Het verhaal: Ik wou dat ze even bij mijn hotel zou komen kijken ze kwam niet dus ik herhaalde het 2 keertjes (niet gelijk achter elkaar). Even later: Ik was nieuwschierig naar wat biba aan het doen was dus ik zocht haar plot op en ging er naartoe, toen deniede ze me van haar plot en zei: Het is onbeleeft om zomaar op andermans plot te komen.Toen zei ik tegen haar: Wrm doe je zo chagerijnig?. Waarop zij zei: Ik ben niet chagerijnig : ).En toen respawnde ze me. Even later probeerde ik het weer en toen deed ze het weer, toen zei ik weer iets met chagerijnig. Toen werd ze een beetje kwaad: Als je nog een keer zegt dat ik chagerijnig ben dan heb je een probleem! Toen: zei ik het tegen iemand anders en toen kreeg ik een mute van 2 uur!!! Reden: Ik had je gewaarschuwd!!

Ik vindt dat Moderators ook wel wat vriendelijker tegen hun medespelers kunnen doen. Vooral Biba30.
Dit vindt ik best wel kinderachtig van Biba30...

Bedankt voor het lezen!

ArcticOrca~~

Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Misschien niet aardig, maar in de regels staat duidelijk dat je aanwijzingen van moderators moet opvolgen. Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze niet gediend is van zomaar op haar plot komen. Als je dan vervolgens het blijft doen kan je een reactie verwachten. Als je dan ook nog eens tegen een andere speler er over gaat zeuren....

Vind dat @biba30 nog best mild is geweest. Ik had je voor staff disrespect getemp banned. Om van de titel van je post nog maar te zwijgen. Die straf had je ook gehad als het een willekeurige speler was die er een report van had ingedient.

• Like
Reactions: Biba30

ArcticOrca

Niet Verified
18 mrt 2015
5
0
55
22
Nederland
Oke.. Ik zal er op gaan letten sorry voor dit ik dacht dat ze boos op me was :(

Status