Gesloten Ik krijg niet betaald door brainygamernick

Kunnen jullie er wat aan doen zodat ik me geld krijg?

• Nee, sorry, dat is je eigen probleem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

BrutalMonkey2000

Niet Verified
3 jul 2015
3
0
35
24
Ik moest een huis maken voor BrianGamerNick en ik zou 550tokens betaald krijgen alleen dat heb ik niet gekregen en hij zei 3 uur geleden dat hij het zou geven in 2uur want dan kon hij voten en nu heeft hij nog maar 236 tokens en heeft hij het me nog steeds niet gegeven. ik heb een screenshot dat hij dat gezegd heeft.
Hieronder heb je het bewijs | | | | |
\/\/\/\/\/
Kijk maar bij BrianGamerNick
bewijs.png

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
geef het even de tijd. als end middag nog niet gedaan is, laat even weten dan gaan we kijken wanneer hij online is geweest en zo ja dan heeft die straf te pakken. Wie heeft inmiddels het huis geclaimed? of te wel wie is owner van gebiedje?

BrutalMonkey2000

Niet Verified
3 jul 2015
3
0
35
24
geef het even de tijd. als end middag nog niet gedaan is, laat even weten dan gaan we kijken wanneer hij online is geweest en zo ja dan heeft die straf te pakken. Wie heeft inmiddels het huis geclaimed? of te wel wie is owner van gebiedje?
hij heeft het geclaimed, dus ik kan nu niks doen, en hij is heel de ochtend al online geweest en nu komt hij niet meer online, hij heeft inmiddels ook al veel geld uitgegevn, eerst had hij 473 en nu 236 tokens dus ik weet niet hoe hij aan de tokens wil komen, en ik ga niet wachten tot morgen want hij heeft gezegt dat hij t vandaag zou geven

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
zoals ik zei geeft het eventjes. Die tokens komen echt wel

Status
Niet open voor verdere reacties.