Geweigerd Ik snap dit niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
Hoi @walk3n_fridge je had me gebanned {Woef_Een_Kyra} namelijk voor x-ray je zei van mooie x-ray en toen bande je me in 1x maar ik had geen x-ray daarom heb ik hier 2 argumenten waarom ik dat niet had en hoe je het kon zien: 1e als ik het echt had had ik al veel meer beacons en ging ik op de dichtsbijzijnde af ik weet niet of 1 andere dichterbij was maar ik weet dat daar altijd 1 beacon zit of daar in de buurt tenminste want ik vind hem daar soms en als dat niet zo is dan had ik gewoon geluk ik was namelijk net op weg naar boven om daar te minen omdat beneden heel veel leeg was ik hoop dat je dit snapt want deze ban klopt echt niet ik snap dit gewoon niet.

Woef_Een_Kyra

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
2016-03-06_17.10.00.png
Dit is het bewijs dat ik niet uitgelogd ben en dat ik dus niet hack.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
de 2 argumenten die jij beweert te geven hebben we niks aan.
het geen wat ik heb gezien is:
jij mined in de mine letterlijk recht op een beacon af die niet bepaald rechts voor of naast je was.
zonder af te wijken van het pad ben jij naar de beacon gegaan en gelijk naar de beacon gaan kijken en gaan minen.

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
Gwen die screenshot bewijst het al ik hackte niet, geluk bestaat ook he dat je dat maar weet anders kun je iedereen wel gaan bannen onterecht want ik dee gwn niks hier vraag maar aan iedereen ik hack gwn niet

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
En er zijn heel veel paden om naar de beacon te komen wel 8 dus je kunt het verwachten als 1 iemand bevoorbeeld in 1 rechte streept mined en hij 1beacon tegenkomt wil het niet direct zeggen dat hij hackt.

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
En dat je het weet als je 1 beacon hebt in de partymine dan mine je er al heen maakt niet uit omweg of niet je kan gewoon geluk hebben

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
kom met betere bewijzen anders zal dit topic gesloten worden en je unban afgewezen worden.

je hebt 24 uur de tijd.

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
Niet eerlijk dit maarja ik zal met beter bewijs komen als je dat wilt of mogen het ook argumenten zijn

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
argumenten hebben we niet veel aan we moeten feiten krijgen en dus bewijzen

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
met bewijzen bedoelen we:
client laten zien.
mappen van mc laten zien (met bewerkings datum)
zulk soort zaken kunnen dienen als bewijs dat je niet gehackt heb

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
Ik snap de client gedeo niet echt en mag ik heel misschien nog extra tijd om het te laten zien dan?

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
Ik zal dit even zeggen, omdat ik de bewijzen nog niet heb. Ik wil graag een paar dingen zeggen, dit kan je helpen als je het niet 100% zeker weet daarom geef ik 1 paar voorbeelden waarom ik dit niet echt (Begrijp). Ik werd geband maar ik kon nog geen eens iets zeggen en ik was al weg, en @coenwitte weet dit wel ik mine altijd gewoon bij mijn vriend op het plot met haste 2 en speed 2 (Doet er ff niet toe maar toch). Als ik x-ray gebruikte wat ik volgens jou deed ik snap ook waarom je dit denkt maar het is niet zo want als ik werkelijk het had had ik al gerelogd om bij de partymine de h4cks aan te zetten want met hacks heb IK meer dan normaal want ja met je plot leeg minen heb je dat niet nodig er is toch alleen maar stone en ja ik heb weldegelijk hacks op mijn pc staan om als je je echt verveeld 1 stomme server op te zoeken en daar te hacken maar dat doe ik ook al niet meer want ik weet hoe erg mensen zich daar aan ergeren omdat ik laatst ook wel hackers ben tegengekomen op kitpvp dat vond ik ook niet leuk nee. Hierbij hoop ik dat dit je 1 beetje gaat helpen met de beslissing als je het niet 100% zeker weet, dit is niet om te slijmen nee ik wil dit gewoon uitleggen. Het bewijs qua mc map etc komt nog maarja toen ik gister ban kreeg heb ik de hele dag eraan gedacht om de hacks eraf te pleuren wat ik nu heb gedaan.

Mvg, Woef_Een_Kyra

Woef_Een_Kyra

Niet Verified
6 mrt 2016
16
0
40
24
En ik weet nog niet hoe ik screenshots moet maken op gewone scherm dus als je het even wilt zeggen dan kan ik de client etc versturen en laten zien.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
dit zijn nog steeds niet de bewijzen die benodigd zijn voor een unban
screenshots kan je maken door middel van de printscreen knop op je toetsenbord of door middel van een programma zoals gyazo

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
met bewijzen bedoelen we:
client laten zien.
mappen van mc laten zien (met bewerkings datum)
zulk soort zaken kunnen dienen als bewijs dat je niet gehackt heb

Status
Niet open voor verdere reacties.