Oke haunted ik ( _TheFuner_ ) ben zojuist verbannen vanwege ban omzeilen dit is al de 2e keer want dit is al eerder gebeurd aller eerst wil ik even melden dat de ban van mijn broer Lahsquad_ al onterecht was. maar dat was een maand daar kan hij mee leven. Ik daarin tegen ben zijn broertje en ben gewoon verder gaan spelen.
want ik heb net de regels nog eens door gelezen en er staat nergens dat je als familie lid niet door mag spelen op haunted ook al is je broer/zus etc. verbannen. ook heb ik niet zitten hacken dus eigenlijk snap ik die ban niet.
dus 1. ik zou graag unban weer willen aangezien jullie niet echt iets hebben om mij te bannen en 2. geef ff wat meer informatie
MVG _TheFuner_
want ik heb net de regels nog eens door gelezen en er staat nergens dat je als familie lid niet door mag spelen op haunted ook al is je broer/zus etc. verbannen. ook heb ik niet zitten hacken dus eigenlijk snap ik die ban niet.
dus 1. ik zou graag unban weer willen aangezien jullie niet echt iets hebben om mij te bannen en 2. geef ff wat meer informatie
MVG _TheFuner_