Ik stel me nog maar eens voor voor de nieuwtjes :)

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Hallo allemaal, ik stel me voor de 2e keer voor omdat er ondertussen veel nieuwtjes zijn.

Ik ben Twana (14 jaar oud) en mijn IGN: is TLHesters (Nick is Twana) Ik ben vooral te vinden in kitpvp-skyblock-alle survivals-hungergames-creative-speedrun.

Ik studeer mode op het Heilig graf in Turnhout (België). Ik zit ook op t' internaat, en klets vaak met mijn vrienden/vriendinnen.

Ik heb hauntedmc voor het eerst gejoined anderhalf jaar geleden (totaal biet actief) een dik jaar geleden ben ik actiever en actiever aan het worden. Hier op de forum zul je me ook veel zien:)

ik rij graag paard en luister ook veel muziek...

Ik heb ook gedoneerd voor [ELITE] :D

Ik wens jullie verder veel succes en plezier op hauntedmc

Vragen? Zet het in een reactie ;)

Mvg
Twana

Laatste update:
  • Like
Reactions: QuintenRex

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Heey skat!!!
Naar wat voor muziek luister je graag?
Je houdt toch wel van saxofoon he? O.o

• Like
Reactions: DuracellKonijn

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Opera is saai :p
Ligt er echt heel erg aan. Soms heb je echt opera's waar je werkelijk bij in slaap valt. Maar er zijn ook opera's die je wakker houden (positief / negatief). ;)
Zal altijd zo blijven met muziek.

• Like
C

Checkpointx

Guest
Welkom voor de 2e keer dan :) Ik denk dat ik me binnenkort ook maar ff opnieuw moet voorstellen voor de jonkies :D

Wat betreft muziek moet je gewoon doen/luisteren wat je zelf mooi vind toch? Ik ben een keer van Rotterdam naar Barcelona gereden met Elvis' greatest hits, heb staan stuiteren op hardcore rave parties, kan genieten van Duke Elington en sta ook vrolijk katje lam mee te blerren met Guus Schreeuwis... en ik schaam me nergens voor hahah

• Like

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Welkom voor de 2e keer dan :) Ik denk dat ik me binnenkort ook maar ff opnieuw moet voorstellen voor de jonkies :D

Wat betreft muziek moet je gewoon doen/luisteren wat je zelf mooi vind toch? Ik ben een keer van Rotterdam naar Barcelona gereden met Elvis' greatest hits, heb staan stuiteren op hardcore rave parties, kan genieten van Duke Elington en sta ook vrolijk katje lam mee te blerren met Guus Schreeuwis... en ik schaam me nergens voor hahah
Ik luister graag saxofoon, maar hier thuis waarderen ze het niet meer zo... :')

C

Checkpointx

Guest
Ik luister graag saxofoon, maar hier thuis waarderen ze het niet meer zo... :')

Misschien zit het verschil in luisteren of spelen? :D

Ik luister veel jazz daar zit ook vaak een sax in, maar als mijn buurman ineens denkt dat hij Saxefoon wil gaan spelen, dan vrees ik dat hij toch echt een serieus diepe afdruk van schoenmaat 45 op zn kont gaat krijgen.

• Like
Reactions: jan28

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Misschien zit het verschil in luisteren of spelen? :D

Ik luister veel jazz daar zit ook vaak een sax in, maar als mijn buurman ineens denkt dat hij Saxefoon wil gaan spelen, dan vrees ik dat hij toch echt een serieus diepe afdruk van schoenmaat 45 op zn kont gaat krijgen.
Ik speel niet in huis, soort tuinhuisje. :)
Maar soms als er mensen buiten zitten met lekker weer, schaam ik me nog wel eens, omdat ik die mensen niet wil irriteren.
Ik wil dan ook heel graag het huisje om laten bouwen als studio. Of dat ooit komt weet ik niet.

• Like