Hallo allemaal, ik stel me voor de 2e keer voor omdat er ondertussen veel nieuwtjes zijn.
Ik ben Twana (14 jaar oud) en mijn IGN: is TLHesters (Nick is Twana) Ik ben vooral te vinden in kitpvp-skyblock-alle survivals-hungergames-creative-speedrun.
Ik studeer mode op het Heilig graf in Turnhout (België). Ik zit ook op t' internaat, en klets vaak met mijn vrienden/vriendinnen.
Ik heb hauntedmc voor het eerst gejoined anderhalf jaar geleden (totaal biet actief) een dik jaar geleden ben ik actiever en actiever aan het worden. Hier op de forum zul je me ook veel zien:)
ik rij graag paard en luister ook veel muziek...
Ik heb ook gedoneerd voor [ELITE] :D
Ik wens jullie verder veel succes en plezier op hauntedmc
Vragen? Zet het in een reactie ;)
Mvg
Twana
Ik ben Twana (14 jaar oud) en mijn IGN: is TLHesters (Nick is Twana) Ik ben vooral te vinden in kitpvp-skyblock-alle survivals-hungergames-creative-speedrun.
Ik studeer mode op het Heilig graf in Turnhout (België). Ik zit ook op t' internaat, en klets vaak met mijn vrienden/vriendinnen.
Ik heb hauntedmc voor het eerst gejoined anderhalf jaar geleden (totaal biet actief) een dik jaar geleden ben ik actiever en actiever aan het worden. Hier op de forum zul je me ook veel zien:)
ik rij graag paard en luister ook veel muziek...
Ik heb ook gedoneerd voor [ELITE] :D
Ik wens jullie verder veel succes en plezier op hauntedmc
Vragen? Zet het in een reactie ;)
Mvg
Twana
Laatste update: