Ik stel me nog maar eens voor voor de nieuwtjes :)

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Hallo allemaal, ik stel me voor de 2e keer voor omdat er ondertussen veel nieuwtjes zijn.

Ik ben Twana (14 jaar oud) en mijn IGN: is TLHesters (Nick is Twana) Ik ben vooral te vinden in kitpvp-skyblock-alle survivals-hungergames-creative-speedrun.

Ik studeer mode op het Heilig graf in Turnhout (België). Ik zit ook op t' internaat, en klets vaak met mijn vrienden/vriendinnen.

Ik heb hauntedmc voor het eerst gejoined anderhalf jaar geleden (totaal biet actief) een dik jaar geleden ben ik actiever en actiever aan het worden. Hier op de forum zul je me ook veel zien:)

ik rij graag paard en luister ook veel muziek...

Ik heb ook gedoneerd voor [ELITE] :D

Ik wens jullie verder veel succes en plezier op hauntedmc

Vragen? Zet het in een reactie ;)

Mvg
Twana

Laatste update:
  • Like
Reactions: QuintenRex

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Heey skat!!!
Naar wat voor muziek luister je graag?
Je houdt toch wel van saxofoon he? O.o

• Like
Reactions: DuracellKonijn

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Opera is saai :p
Ligt er echt heel erg aan. Soms heb je echt opera's waar je werkelijk bij in slaap valt. Maar er zijn ook opera's die je wakker houden (positief / negatief). ;)
Zal altijd zo blijven met muziek.

• Like
C

Checkpointx

Guest
Welkom voor de 2e keer dan :) Ik denk dat ik me binnenkort ook maar ff opnieuw moet voorstellen voor de jonkies :D

Wat betreft muziek moet je gewoon doen/luisteren wat je zelf mooi vind toch? Ik ben een keer van Rotterdam naar Barcelona gereden met Elvis' greatest hits, heb staan stuiteren op hardcore rave parties, kan genieten van Duke Elington en sta ook vrolijk katje lam mee te blerren met Guus Schreeuwis... en ik schaam me nergens voor hahah

• Like

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24