Ik stel me voor aan alle haunties en de staffteam.

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Hallo beste Haunties en beste Staff-team van The HauntedMc
Ik Wil me graaf even voorstellen ik heet Lucas ik ben 17 jaar oud. Ik ben een trotse Supporter van The Haunted
Ik heb de rank Legend. Mijn Minecraft name is: Luckie07 Ik wou eigenlijk altijd een langere Mc naam maar dat doe ik niet want op het forum enzovoort heet ik al niet voor niets Luckie07 dus daarom hou ik deze naam ik vind hem al wel heel goed bij me passen. Ik speel vaak op the survival1 server van the haunted en ik help iedereen graag. Jullie hadden al wel gemerkt dat ik altijd m'n Profile foto verander ik wist eigenlijk niet welke skin ik moest nemen. En daarom hou ik deze profile foto die ik nu heb ook als skin. En de naam '''Luckie'''Komt eigenlijk voor van ''Lucky Blocks'' en/of die Cowboy ''Lucky Luck'''Maar dan haal je de ''y'' eruit en dan wordt het ''Luckie'' maar die ''07'' Komt Volgens mij voor als ''Agent007'' Van James Bond maar dan haal je een ''0'' eraf en dan wordt het '''Luckie07''.
Ik Speel 5 jaar Minecraft ik heb een relatie maar niet zo lang
Ik heb een Bijbaantje als Folderbezorger maar later wil ik bij een supermarkt werken zoals de Jumbo en dan daarna bij zo'n Centrum die dingen koopt en waar vrachtwagens die spullen op komt halen en dan bij de supermarkten brengt dat is mijn droom baan waarom? Ik volg nu in real life een opleidding als Magazijn-Beheerder en dat leek me heel erg leuk ik loop nu ook echt stage en na de kerst ga ik stage lopen bij een supermarkt.

Ik hoop dat dit jullie een leuke verhaal heeft op gebracht :)

Met vriendelijke groeten Luckie07

• Like
Reactions: Rik 2004

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
leuk dat je je voorsteld ( in de jumbo hebben ze lekkere fruitsap toch in Barneveld)

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Gezellig dat je erbij bent op Haunted, en nog veel speel plezier hier