MqdBecauseBqd Niet Verified 17 sep 2015 32 7 94 Auschwitz 30 jan 2016 #1 Hallo mensen ik wil even vertellen dat ik stop met haunted omdat ik nu voor de 2e keer ben gebanned voor BS. Veel plezier verder ~gg10_ Reactions: Cas
Hallo mensen ik wil even vertellen dat ik stop met haunted omdat ik nu voor de 2e keer ben gebanned voor BS. Veel plezier verder ~gg10_
artho Niet Verified 31 okt 2014 986 189 244 30 jan 2016 #2 MqdBecauseBqd zei: Hallo mensen ik wil even vertellen dat ik stop met haunted omdat ik nu voor de 2e keer ben gebanned voor BS. Veel plezier verder ~gg10_ Click to expand... 1. Dit hoort op je profiel te staan en niet in een topic... @Twana mag er een slotje op? 2. Ik denk dat het bijna niemand intereseerd aangezien je ook hackt... Reactions: Cas
MqdBecauseBqd zei: Hallo mensen ik wil even vertellen dat ik stop met haunted omdat ik nu voor de 2e keer ben gebanned voor BS. Veel plezier verder ~gg10_ Click to expand... 1. Dit hoort op je profiel te staan en niet in een topic... @Twana mag er een slotje op? 2. Ik denk dat het bijna niemand intereseerd aangezien je ook hackt...