Geweigerd Ik wil graag unban aanvragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qsenaya Official

Legend
Qsenaya
Qsenaya ✔
Legend
21 jul 2015
4
0
93
22
Ik ben geban door izzyjong met onterechte reden, want ze zeggen dat ik autosoup heb, en dat is niet zo. Ik ben moderator geweest waarom zou ik gaan hacken als ik moderator was. Ik hoop dat jullie me unbannen.

Groetjes Tx33Bullet

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Er was heel duidelijk te zien dat je te veel health kreeg zonder te soupen.
Je ban blijft bij deze staan.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Er was heel duidelijk te zien dat je te veel health kreeg zonder te soupen.
Je ban blijft bij deze staan.

Dit heeft toch vrij weinig met autosoup te maken dan?
Tx33Bullet maakt gebruik van het zogenaamde "hot keyen" en maakt daardoor een ander soort soup ritme dan een autosoup hack zou doen. Nu de vraag of dit verhaal daadwerkelijk gebeurd is, of dat je de reguliere autosoup ritme hebt gezien.

• Like
Reactions: Qsenaya Official
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Klopt, dit was een te snelle reactie zonder dat ik er genoeg in vermelde.
Ik was samen met Izzy op kitpvp en kreeg een aantal meldingen van Tx33Bullet, het waren geen hele hoge meldingen maar meerdere achter elkaar, dus ik keek hoe het zat, op dat moment zag ik niks en dacht zal wel niks aan de hand zijn.
Toen vroeg ik later aan Izzy na weer wat meldingen of ze kon kijken in zijn inventory terwijl ik naar ze hand keek en ze health bar voor het geval dat het Fast Heal was, toen zei Izzy dat het AutoSoup was en ik vroeg of de soups meteen stackte en dat was zo.
Sorry voor de korte uitleg van eerst.

Qsenaya Official

Legend
Qsenaya
Qsenaya ✔
Legend
21 jul 2015
4
0
93
22
Dit heeft toch vrij weinig met autosoup te maken dan?
Tx33Bullet maakt gebruik van het zogenaamde "hot keyen" en maakt daardoor een ander soort soup ritme dan een autosoup hack zou doen. Nu de vraag of dit verhaal daadwerkelijk gebeurd is, of dat je de reguliere autosoup ritme hebt gezien.

Helloo Staffleden,
Inderdaad ik hot-keyde me soups, dat doen heel veel Pvpers (Zoals BigSheepFTW en genoeg andere) als ik BigSheepFTW of xCasanovaa 1vs1 dan zie ik hun ook bijna niet soupen dat gaat zo snel. Daarom snap ik jullie aan de ene kant ook wel dat ik geband ben omdat ik niet ook op lange na niet de beste en bekende pvper ben maar wel snel hot-key. Ik ben nu iets meer dan een maand banned en wil graag terug want ik speel 100% Haunted en 200% legit. Ik ben nu onderhand hot-key verleerd dus dat gebeurt ook niet meer. :(
Graag hoop ik op reactie en Ip-Unban.
Ik mis Haunted <3

Vr Gr, Jasper van Veldhuizen (Tx33Bullet)

Laatste update:
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Ik zie dat je helemaal geen bans hebt op het moment, de ban die ik had gegeven is al beeindigd dus je kan gewoon weer op Haunted, het is al sinds de 27ste dat je unbanned bent dus snap deze reactie niet.
In ieder geval, veel plezier verder op Haunted.

Qsenaya Official

Legend
Qsenaya
Qsenaya ✔
Legend
21 jul 2015
4
0
93
22
Ik zie dat je helemaal geen bans hebt op het moment, de ban die ik had gegeven is al beeindigd dus je kan gewoon weer op Haunted, het is al sinds de 27ste dat je unbanned bent dus snap deze reactie niet.
In ieder geval, veel plezier verder op Haunted.

Dat kan kloppen maar ze dachten dat ik met een ander account online kwam gaven ze IP-ban. Toen kon ik niet voor 6 maanden op Hauntedmc. Maar dat ander account is me broer (ICircleStrafezZ). En nu hebben we IP-ban omdat hij ook Hauntedmc speelt. Aangezien me 1 maand ban is afgelopen hoopte ik op de 6 maanden Ip-Unban.

Gr,
Tx33Bullet.

K

KjeldVeldhuizen

Guest
ICircleStrafezZ en jij zelf hebben allebei nooit een IP-ban gehad, zal graag willen weten hoe je hierbij komt en of je enig bewijs hiertoe hebt.

Qsenaya Official

Legend
Qsenaya
Qsenaya ✔
Legend
21 jul 2015
4
0
93
22
Ja, als je nu het Forum IP en Minecraft IP checkt is het inderdaad verschillend omdat ik in het weekend bij me vader ben en schrijf hier nu een bericht. We joinen niet Hauntedmc omdat we geen perm ban willen. Voor bij me moeder vraag ik Unban aan.

Gr,
Jasper van Veldhuizen (Tx33Bullet)

Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.