Nookie_S5 Supreme Nookie_S5 ✔ Supreme 22 okt 2013 334 61 224 Netherlands, Limburg 25 mrt 2016 #2 Je zal iets meer je best moeten doen om een unban aan te vragen! Om te beginnen; Door wie ben je verbannen? Waar ben je verbannen? En voor wat?
Je zal iets meer je best moeten doen om een unban aan te vragen! Om te beginnen; Door wie ben je verbannen? Waar ben je verbannen? En voor wat?
coenwitte Niet Verified 24 sep 2014 118 5 104 25 Noord-Brabant 27 mrt 2016 #3 Ik ga er vanuit dat je nog steeds xXPikachuGamerXx heet ingame. Je ban is alweer afgelopen, dus je kan weer op de server. Coenwitte
Ik ga er vanuit dat je nog steeds xXPikachuGamerXx heet ingame. Je ban is alweer afgelopen, dus je kan weer op de server. Coenwitte
Nookie_S5 Supreme Nookie_S5 ✔ Supreme 22 okt 2013 334 61 224 Netherlands, Limburg 28 mrt 2016 #4 Je hebt bij deze geluk gehad dat een collega reageert want ik zie dat janaR3 met hetzelfde ip online is geweest tijdens jou ban! Dat valt normaal gezien onder ban omzeilen!! Zorg dat je je voortaan aan de regels houdt!
Je hebt bij deze geluk gehad dat een collega reageert want ik zie dat janaR3 met hetzelfde ip online is geweest tijdens jou ban! Dat valt normaal gezien onder ban omzeilen!! Zorg dat je je voortaan aan de regels houdt!