Lel eerst wil jij iemand joinen, en dan moeten ze jouw joinenja dat probeer ik al heel lang maar niemand wil me joinen
:)Ik had een tijdje lonely en toen tijdje pro toen een tijdje ruzie met mensen maar ik ben veranderd ik doe geen stomme dingen meer zials dingen slopen als je je daar maar aan houd willen ze je wel
En daarna was ik weer de goede Cas
Ik ook was in het begin noob netzoals jouw en nu:
Eigen f die al 6 maanden bestaat Achillesveen !
Ik zal als ik jouw was alles van market afhalen van 1000tk dan mogen meer mensen je :)
Wauw kerel, marvinnekes bestaat het langst alleen heeft ie een andere naam : snpproIk ook was in het begin noob netzoals jouw en nu:
Eigen f die al 6 maanden bestaat Achillesveen !
Ik zal als ik jouw was alles van market afhalen van 1000tk dan mogen meer mensen je :)
Haha, we vonden altijd jullie base en nooit iemand anders zijn base :PVraag maar aan moffel en casa, ze hebben ons 20 keer per maand geraid :p
Maxim dat is geen grap :PTis een mooie f maar dat noob zijn is niet echt veranderd xD (JK)
Tis een mooie f maar dat noob zijn is niet echt veranderd xD (JK)
Klopt haha !Tis een mooie f maar dat noob zijn is niet echt veranderd xD (JK)
ik zet dingen erop voor 1000 tk puur voor de free backpack (je kan er stuff opzetten niemand zal ooit kopen en als iemand koopt is het nice dat je er zo veel geld voor krijgt) je kan het er ook weer gratis afhalen voor mij is dit gwn een 2e enderchest ik beschouw dit ook niet als een bug maar als een featureMeh.. Je gooit AL je spullen op market listings voor 1000tk... zo iemand wil ik niet in mijn faction, sorry
Dit is HEEL ERG irriterent voor de mensen die echt iets willen doen op market listings. Dan heb je 50 pagina's met 1000tk items. Ik raad je dus dit ook af om te doen, want als ik er echt teveel van 1 bepaald speler zie, haal ik ze van de market af.ik zet dingen erop voor 1000 tk puur voor de free backpack (je kan er stuff opzetten niemand zal ooit kopen en als iemand koopt is het nice dat je er zo veel geld voor krijgt) je kan het er ook weer gratis afhalen voor mij is dit gwn een 2e enderchest ik beschouw dit ook niet als een bug maar als een feature