In a dark place we find ourselves, and a little more knowledge lights our way.

Rudeboyd

Supreme
Rudeboyd
Rudeboyd ✔
Supreme
29 feb 2016
5
2
107
:eitacoL
Wat?
Die quote?
Oh, dat is een quote van Yoda. Een charater uit de Star Wars films.

JA! Hallo! Ik dacht ik stel me ff voor, maar dan op mijn eigen manier.
Laten we eerst ff beginnen bij het begin. Games. Ik doe het namelijk al tig jaar, en ben er niet van plan mee te stoppen.
Owner van een Xbox One, PS4 (die stof hapt) en een PC (minecraft etc...duh?).
Maar dit alles kwam pas laat na het prille begin. Het begin was een 8bit tijdperk. Een tijdperk met pixels waarvan je u zei. Waar heb ik het over?

NES. Oftwel de eerste succesvolle console aller tijden. De eerste Nintendo.
Het is het jaar 1988. Het jaar dat ik als jochie PSV de Europa Cup 1 (nu Champions League) zag winnen, en even later het Europees Kampioenschap. Voor het Nederlandse voetbal een fantastisch jaar, maar HO WACHT nee niet vertrekken.. my gamer story starts on christmass... kerst 1988. De magie kwam uit een hele bol pakpapier.. Mario Bros en Duck Hunt.
Ik weet nog goed hoe de hele familie Duck Hunt speelde. Met het grijze oranje pistooltje pixels knallen. Wat een tijd.
Voorbeeldje?
Sure.

Wat ziet dat er gedateerd uit he?
Ok, MOVING ON!
Super Nintendo, Nintendo 64 en... toen stopte het.
WAT? Ja wat, het stopte. Tot 2008 geen consoles meer. Geen Gamecube, geen Playstation.. de originele Xbox? Nee niks.

Totdat GTA IV uitkwam. 2008, alleen de console versies waren aangekondigd en kon niet meer wachten. Na GTA IV kwamen tig andere games, en toen de PS4 uitkwam moest ik die ook hebben. Even later ook de Xbox One (waar ik nu het meeste op game en vaak met de GTA Clan waar ik in zit). Minecraft kocht ik al vanaf het begin. Lekker alleen bouwen, exploren etc. Af en toe een servertje, maar tot begin maart (of eind februari? .. geen idee meer) heb ik het nooit al te lang op een server uitgehouden. Dagje hier, dagje daar.

Haunted kwam en voor het eerst bleef ik 2..3..4...5 dagen.
Van gewoon lid, premium en toen Elite. Legend kwam erbij (want ik vond dat vliegen wel wat hebben, zeker makkelijk kwa bouwen en verzamelen in de nether).

Ah fijn, ik ben eigenlijk een beetje uitgepraat. De history of gaming van mijn kant staat er min of meer.
Nog meer weten?
Naam? Rudy
Geboorteplaats? Eindhoven
Leeftijd? Ergens tussen de 20 en 40. (lekker vaag he? Heerlijk)

Enough.
Ik ga wat anders doen dan dit eindeloze gemekker over mezelf. :D:rolleyes:

• Like
Reactions: Wasted Penguin
L

LeviboyNL

Guest
Mooi stukje geschiedenis, ik hou wel van die oude nintendo/gameboy games :p

Welkom and have fun btw :D

Tiqrah

Verified
Tiqrah