In welk team zit jij?

In welk team van Pokémon GO zit jij, of ben je van plan om heen te gaan?

• Team Instinct

Votes: 0 0,0%
  • WAT? POKÉMON GO? WAT EEN *PIEP* SPEL!! >:(

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
22
Brabant, kut!
www.instagram.com
Heeeeeeeey mensen! :)
Hier weer een nutteloos topic ding voor de mensjes die Pokémon GO spelen, idk of dit ooit al is gevraagd, maar het leek me leuk om te weten in welk team iedereen zit en waarom. :D In tegenstelling tot mijn vorige ding over Pokémon GO ga k nu niet mensjes overhalen om naar Team Mystic te komen. XD
Easter egg: Welk team? ~ pokémon go

Okeh, ik zit dus in Mystic zoals k al eerder vermeld heb, MAAR WAAROOOOOOOOM?!

Heel simpel, toen ik begon met Pokémon GO wilde ik Team Instinct joinen (WAAAAAT TEAM INSTINCT?!), omdat naast paars, mijn lievelingskleur geel is en ik me goed voelde bij Team Instinct. :)
Nog een reden: Blauw en rood maakt paars, dus geel bleef over. XD
-
Maar helaas ben ik heel makkelijk over te halen dus op een dag ging ik met een vriend ( @DaanBogaard ) Pokémon GO doen, hij was Team Mystic en wilde dus dat ik ook Mystic zou joinen. :c
IK STEMDE GELIJK VOOR NEE!! Maarja, pech, in het zelfde team zitten leek me handig dus daarom heb ik voor Mystic gekozen.

Bedankt voor het lezen iedereen, vergeet niet de poll in te vullen en in de reacties te zetten waarom je in een bepaald team zit. :)

DEEM

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
#LucaIsSkeerEnSpeeltGeenGo

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ik ook niet hoor xD maar komt vooral omdat ik het spel niet echt goed vind. heb het in het begin wel even gespeelt maar toen was Team Mystic en Team Harmony
Ik ben er puur te skeer voor

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.