International exception: java.lang.nullpointerexception kan iemand me pls helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
24
Goedemiddag,

Ik wilde vandaag op me pc MC spelen, maar wanneer ik op de multiplayer servers inlog geeft die deze error International Exception: java.lang.NullPointerException Ik heb minecraft opnieuw opgestart dit werkte niet. Daarna heb ik het met een ander account geprobeerd en daarmee kwam ik wel de server in. Op een andere pc kwam ik wel met me eigen account de server in. Veder heb ik ook Java opnieuw geïnstalleerd, maar dit werkte ook niet. Kan iemand me helpen?

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
(Wees er zeker van dat java is geupdate)

Haal al je 'saves' 'resourcepacks' 'shaderpacks' en 'options.txt' uit je .minecraft folder
Verwijder .minecraft

Launch minecraft via desktop.
Als het werkt plaats daarna de bestanden weer terug.

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
24

Haal al je 'saves' 'resourcepacks' 'shaderpacks' en 'options.txt' uit je .minecraft folder
Verwijder .minecraft

Ik hoop dat dit gaat lukken aangezien me verkenner een beetje naar de knoppe is. Hij wilt namelijk niet meer kopieren en plakken. Maar zou dat dan echt werken want bij een account van mijn vriend werkt het wel gewoon.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Heb je dit alleen op haunted? Of ook op andere servers.

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
24
Heb je dit alleen op haunted? Of ook op andere servers.
Op alle servers. Het lukte net alleen om op een server te komen die nog tussen me IP's stond dat is een kleine server van 6 personen.

Ik ga nu dat van Bennie proberen aangezien ik gevonden heb waardoor mijn verkenner niet meer werkte, dat lag aan een programma wat standaard op een acer computer geïnstalleerd stond.

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
24

Verwijder .minecraft

Heel erg bedankt hij werkt weer :D

Status
Niet open voor verdere reacties.