Geweigerd Ip-ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

LavaPvPz_

Niet Verified
13 mrt 2016
4
0
40
22
Vesusius
hauntedmc.nl
ik ben lavaPvPz_, het broertje van xmqd. ik heb niks gedaan (xmqd ook niet). maar de reden dat ik hier kom is dat xmqd een ip-ban heeft gehad. maar daarbij heb ik nu ook het problemo dat ik ook niet op kan spelen.
ik vind dit een geweldige server waar ik al een paar jaar op speel maar vindt het jammer dat het zo is gegaan, ik hoop dat u genoeg info heb, en een prettige dag nog verder

Groetjes, LavaPvPz_:)

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Je broertje xMqd is verbannen voor hacks (Triggerbot/Autoclicker). Hij kwam vandaag online met het account 'SpiicyMilkeh_' om een unban te regelen met de smoesje dat hij zijn vriend was. Vervolgens heb ik zijn IP bekeken en kwamen de IP's overeen.

IP: 77.168.119.250
= xMqd // SpiicyMilkeh_ // LavaPvPz_

En er staat duidelijk in de regels en in je ban melding dan Ban ontlopen een 6 maanden ban is.

Regels:
  • Vanaf vandaag is het ook verboden om als smoes gebruiken dat een familielid ook gebruik maakt van dezelfde ip. Als je een ip ban krijgt door het omzeilen van een ban zal deze blijven staan. De smoes :"maar ik ben zijn broer of zus" accepteren wij niet meer, ook al is het voor sommigen waar. We zijn een persoon tegengekomen die hetzelfde beweert, maar wel 20 alts heeft. Grote familie, aan hem hebben jullie deze regel te danken.
Dus bij deze is je unban aanvraag afgewezen.

Groetjes,
xCasanovaa.

Status
Niet open voor verdere reacties.