Is het verboden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heyow,

Sommige mensen hebben een base maar een vriend/vriendin ofzo die claimt er omheen een maakt een muur met water maar die vriend/vriendin is nooit online dus dan is het haast unraidable of misschien nog wel gewoon unraidable. Wie het niet snapt hier een tekeningetje ^_^

Let niet op de prachtige kunst van mij :D

Bijlagen

• Jijweet.png
    Jijweet.png
    29,8 KB · Bekeken: 155
  • Like
Reactions: Hape

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
is gewoon raidable :)
je kan het alleen niet overclaimen.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
is gewoon raidable :)
je kan het alleen niet overclaimen.
Ik bedoel als je ondergronds zit JIJZELF en VRIEND claimt erom heen dan is het Unraidable want dan kom je er nooit door :D

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Cas, ik kan je over factions niet veel vertellen (ben er niet echt in thuis), dat moet een collega van me doen.
Ik zou het als 'griefen' zien, maar ja, op factions ben je sowieso niet erg 'lief' tegen elkaar ;)

Wat ik wel *erg* waardeer is juist je tekening. Het maakt het duidelijk en ik vind het een prima schets van de situatie.
Prima manier om iets uit te leggen!
Goed gedaan.

Hape

• Like
Reactions: Retep

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Cas, ik kan je over factions niet veel vertellen (ben er niet echt in thuis), dat moet een collega van me doen.
Ik zou het als 'griefen' zien, maar ja, op factions ben je sowieso niet erg 'lief' tegen elkaar ;)

Wat ik wel *erg* waardeer is juist je tekening. Het maakt het duidelijk en ik vind het een prima schets van de situatie.
Prima manier om iets uit te leggen!
Goed gedaan.

Hape

Kan je die 'collega' gelijk even vragen als in factions wither skeleton skulls uit gaan? Zou tof zijn :) Als hier dan op kan reageren.

http://www.haunted-mc.com/threads/wither-skulls.4898/#post-34765

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zoals Pelle zei, kan je het gewoon raiden hoor, weet zelf er bijna niets vanaf, maar ik heb al een idee hoe xD

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Nou, stippel een strategie uit! ;)
Weet je wat grappig is mijn vrienden die spelen ook op Haunted door mij ;) maar anyways, Ik zei weetje jij claimt om de mijne en die andere vriend om die andere die andere weer o die andere zo maar lol

TYOLO.png

Zwart: Ikkkeeee
Andere kleurtjes vrienden <3

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
[ "Weet je wat grappig is mijn vrienden die spelen ook op Haunted door mij ;)" ]

Precies Cas ! :-)

En daarom zijn we zuinig op leuke spelers ;p

• Like
Reactions: Retep

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Erg slim @Cas.
wil je een base maken die moeilijk te raiden is maken ? Kan je best wat Tips geven over Skype :)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
@Cas heb nu nog ban maar heet op Skype Harmenvosken gwn voeg me maar alvast toe :)
Harmen ik ben X_DarkEvil_X en grappig he opeens kom ik iemandtwgeb die hert KingHarmen en ik zeg ben jij harmenvosken 2e account. Zeg je ja en toen zei ik ahaha heb screenshot voor report en dan zegt hij opeens : Haha ik ben geen harmenvosken....

Sure harmen you right

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Harmen ik ben X_DarkEvil_X en grappig he opeens kom ik iemandtwgeb die hert KingHarmen en ik zeg ben jij harmenvosken 2e account. Zeg je ja en toen zei ik ahaha heb screenshot voor report en dan zegt hij opeens : Haha ik ben geen harmenvosken....

Sure harmen you right

3é Dubbel account :'0

Status
Niet open voor verdere reacties.