Yoo iedereen! Hier ga ik me ff voorstellen (duh ;)). Ik ben Tygo, een jongen van 12 en op 5 november dus 13! (duurt nog wel ff maar ik moest t ff zeggen :X). Op TheHauntedNetwork heb ik Rank God waar ik heel blij meer ben! :) Ik ben veel online op Survival 2 (Medieval) en daar heb ik een best grote base! Ik noem mezelf ''XpKing'',omdat ik in een geheime ruimte onder mijn base enorm veel XP farms heb (3 Blaze, 24 Cave Spider, 16 Zombie, 15 Skeleton en 12 Spider). Ik ben ook goed met Redstone en Command Blocks, daarom ben ik bezig met een leuke Map waarbij je tegen verschillende Mobs moet vechten en met de Emeralds die je daarvan krijgt nieuwe Items kopen! (SpoilerAlert ;P)
Waar ben ik te vinden?
-Zoals ik al zei: Survival 2 (Medieval) (<-- voor diegene die het niet las...! Wacht wat doe je hier als je het toch niet leest?!?!)
-Af en toe op Miners (rank G, ik weet t echt superlaag...)
-Soms Creative maar daar help ik mensen meestal met World-Edit
Favoriete Dingen?
-Favoriete kleur: Felgroen
-Favoriete eten: Patat, pannekoeken, pizza, en rode kool met gehaktballen (echt heel random die rode kool:'))
-Favoriet spel: Minecraft en Overwatch!
Nu moet ik gaan, de groeten!:D
Waar ben ik te vinden?
-Zoals ik al zei: Survival 2 (Medieval) (<-- voor diegene die het niet las...! Wacht wat doe je hier als je het toch niet leest?!?!)
-Af en toe op Miners (rank G, ik weet t echt superlaag...)
-Soms Creative maar daar help ik mensen meestal met World-Edit
Favoriete Dingen?
-Favoriete kleur: Felgroen
-Favoriete eten: Patat, pannekoeken, pizza, en rode kool met gehaktballen (echt heel random die rode kool:'))
-Favoriet spel: Minecraft en Overwatch!
Nu moet ik gaan, de groeten!:D