Yoo iedereen! Hier ga ik me ff voorstellen (duh ;)). Ik ben Tygo, een jongen van 12 en op 5 november dus 13! (duurt nog wel ff maar ik moest t ff zeggen :X). Op TheHauntedNetwork heb ik Rank God waar ik heel blij meer ben! :) Ik ben veel online op Survival 2 (Medieval) en daar heb ik een best grote base! Ik noem mezelf ''XpKing'',omdat ik in een geheime ruimte onder mijn base enorm veel XP farms heb (3 Blaze, 24 Cave Spider, 16 Zombie, 15 Skeleton en 12 Spider). Ik ben ook goed met Redstone en Command Blocks, daarom ben ik bezig met een leuke Map waarbij je tegen verschillende Mobs moet vechten en met de Emeralds die je daarvan krijgt nieuwe Items kopen! (SpoilerAlert ;P)

Waar ben ik te vinden?

-Zoals ik al zei: Survival 2 (Medieval) (<-- voor diegene die het niet las...! Wacht wat doe je hier als je het toch niet leest?!?!)
-Af en toe op Miners (rank G, ik weet t echt superlaag...:sweatsmile:)
-Soms Creative maar daar help ik mensen meestal met World-Edit

Favoriete Dingen?
-Favoriete kleur: Felgroen
-Favoriete eten: Patat, pannekoeken, pizza, en rode kool met gehaktballen (echt heel random die rode kool:'))
-Favoriet spel: Minecraft en Overwatch!

Nu moet ik gaan, de groeten!:D

De fouten verbeter ik nu alvast ff... ik noem mezelf niet xpKing maar ExpierenceKing (en dan de afkorting van Experience, daar maakte hij een smiley van xD
bruh er staat telkens een XP maar dat moet Eksperience zijn met een x

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
20
Velp
Hey Tygo! Fijn dat je veel survival2 doet! zullen we een keer een groot redstone project beginnen?

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
20
Velp
:) wat wil je maken dan? Een ehmmm........ blazefarm ofzo?

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
20
Velp
oki ik check t ffies ;)