Itsyaron's introductie

Just_Yaron

Niet Verified
21 jul 2015
12
4
62
26
The Netherlands
Hallo Iedereen,

Mijn naam is Yaron en ben sinds 3 weken geleden begonnen met het spelen van HauntedMC.
Ik heb in die tijd veel nieuwe vrienden gemaakt en heb ook inmiddels al wat GameType's gespeeld, We praten dan over de volgende Mini-Games: Skywars,Survival en Factions.

De volgende sectie is mijn algemene informatie die natuurlijk super saai zijn om te lezen, maar ik zal mijn uiterste best doen om het zo leuk en entertaining genoeg te maken

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vraag: Hoe oud ben je?

Antwoord: Ik ben momenteel 17 jaar oud en ben geboren in Liverpool op 22 Juni,1998. Ik ben geboren in Engeland omdat mijn hele familie zowat Engels/Amerikaans is.

Vraag: Hoe lang speel je al Minecraft?

Antwoord: Ik ben begonnen met spelen op 22 Juni 2012 (Ik was op dat moment 15 Jaar oud geworden) en geniet nog steeds volop van de leuke Game!

Vraag: Spreek je goed Engels?

Antwoord: Ik spreek en schrijf vloeiend engels en heb een overschot van Engelse vrienden waar ik dagelijks mee communiceer

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bedankt voor de intresse om mijn introductie te lezen en als je enige vragen hebt, aarzel niet om het in de reacties te vragen ;)

~ItsYaron​

• Like
Reactions: artho and FrazenHD

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
29
8
109
23
Welkom op de server Yaron, hopelijk heb je leuke tijd hier op Haunted!

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
welkom je hebt al geleerd op skyblock hoe je een cobblegenerator maakte