Ixiezstiferixi

Status
Niet open voor verdere reacties.

craft_mann

Niet Verified
4 mei 2015
4
0
25
ik had een afspraak met IxIEzStiferIxI, dat als ik 18k tokens zou geven, dan zou hij Elite kopen voor me, want ik heb geen PayPal, maar ik had maar 10k tk, dus toen gaf ik dat en dan zal hij Premium voor me kopen, en als ik nog 8k later gaf, dan kocht hij rank up Elite voor me. maar hij heeft me dus gescamd, door het niet te kopen, kan iemand hier naar kijken? naar de tokens geschiedenis ofz? ik heb geen ander bewijs meer ik hoop dat ik mijn 10k tokens terug krijg

Succes, craft_mann :(

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
zonder bewijs kunnen we niks. Eventueel kijken op je computer waar minecraft de chatlogs opslaat na elke game sessie. Standaard is dat op C:\Users\username\AppData\Roaming\.minecraft\logs in de logs map de datum waarom dit gebeurde opzoeken, openen met een winrar of winzip programma en dan de chat deel waaruit de afspraak blijkt met het betaalde opzoeken en hier plaatsen.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
zonder bewijs kunnen we niks

craft_mann

Niet Verified
4 mei 2015
4
0
25
@Branolia Maar een Admin of Owner kan toch in de tokens geschiedenis kijken? Dan kunnen ze zien dat ik 10.000 tokens heb betaald aan IxIEzStiferIxI

Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
dat zou heel mischien kunnen dat weet ik niet, echter kunnen we niet bewijzen waarvoor die tokens betaald zijn daar is geen bewijs voor dus kunnen we ook niet tegen op treden of terug draaien

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
Ik herhaal nog 1 keer zonder bewijs kunnen we niks. Het is niet aan ons om jou bewering te bewijzen. Dit topic word gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.