Gesloten Joeblub - 04.05.2015 - kitpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Hey mods,

JoeBlub en ik zijn na een ruzie minder goeie vrienden. Hij heeft mij geignored en dat vind ik prima. het enige waardoor ik niet op mn gemak kitpvp kan spelen is dat hij mij spamt met "doei" elke keer dat ik dood ga (hoeft niet een door hem te zijn). Ik heb een paar keer vriendelijk gevraagd of hij ermee op wilt houden maar hij zegt dat hij dat niet doet omdat hij me niet mag. Dit vind ik zeer onredelijk.

Joe's chat:
https://www.haunted-mc.com/chatlog/?report=11480b9dd12b4a518a124a4576402839

Retep's (mijn) chat:
https://www.haunted-mc.com/chatlog/?report=56118129326d43c4bfee58dc34bdd292

Vriendelijke groet,

Retep

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Hoi retep,

Ik snap dat het heel vervelend is dat iemand het nodig vind om steeds doei te zeggen als je dood gaat. Echter voor zover ik weet is het nog steeds niet verboden om dat te doen. Voor zover ik weet is er de command /ignore playername. ALs die er niet is zal ik remy vragen die er in te zetten, zodat je in elk geval van het chat deel af bent

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Hey Brano,

Het is inderdaad mogelijk om hem te ignoreer. Het punt is meer dat hij mij op elke mogelijke manier probeert te treiteren. Bijvoorbeeld:
-Als ik aan het vechten ben zich erin mengen (als hij in desert staat en ik bij de molen)
-In chat aanspreken als ik doodga met "doei" en dan poeslief doen als er een mod bij is die niet oplet.
Het is redelijk irritant als een jongvolwassene (zo noemt hij zichzelf) je gewoon probeert boos te maken.

Groetjes,

Retep

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
En als de ignore dan wordt ingezet, gaat het gesar verder via een vriendje.
Vriendje heeft nu een 'shutup' van een dag, Joe heeft een ban van 14 dagen nu omdat hij mij begon uit te dagen.

Als de aangekondigde straf van gister ook uitgevoerd was, had dit niet hoeven gebeuren.
Voor belangstellenden heb ik eventueel de gehele log, inclusief 'telling' van het aantal keer 'focussen' van de afgelopen 24 uur.

Voor alle duidelijkheid: Ik heb in de chat geen enkele aanleiding gezien waarom Retep gestraft werd voor 'uitlokken', 'opzetten tegen een speler' of beledigende uitingen. Wel zie ik dat hij "ShitFace" wordt genoemd en hij ge /msg-spammed wordt.

Ik neem aan dat de beoordeling in-game op een persoonsverwisseling gebaseerd was.

Groet,

Hape.

Status
Niet open voor verdere reacties.