Jungle stad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
49
239
23
Netherlands
ik woon nu al een tijdje op een jungle island maar er is niemand om me heen ik zoek moderne bouwer die mooie huizen en messen een klein dorpje willen maken ik zoek actieve mensen die gezellig zijn ik doe ook dingen met redstone (check mijn andere post) op verzoek wil ik wel wat screens plaatsen ( wil je het dorpje joinen) maak iets moois op crea en msg me /msg ImD10N en ik kom kijken

(dit is op survival1)

-Dion

C

Checkpointx

Guest
Vind het wel een leuk idee, maar ben ff bezet met een paar andere projecten, misschien later, jungle thema spreekt me wel aan... al is het maar om 1 klein huisje te bouwen... op welke server is dit?

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
49
239
23
Netherlands
Vind het wel een leuk idee, maar ben ff bezet met een paar andere projecten, misschien later, jungle thema spreekt me wel aan... al is het maar om 1 klein huisje te bouwen... op welke server is dit?
medieval we zitten op een jungle eiland mooi plaatsje op je dynamap

C

Checkpointx

Guest
ik kom sowieso wel es buurten dion, hoop dat het lukt om hier een mooi plekje op de server van te maken :)

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
49
239
23
Netherlands
sry ik ben niet zo'n fan van onvertrouwde zipfiles downloaden, je kan ook heel makkelijk www.tinypic.com gebruiken om je foto te uploaden en dan de code voor forums hier te plakken, dan komen de foto's gewoon in je tekst te staan....
2r2r6kz.png
1y1uo3.png

Status
Niet open voor verdere reacties.