Een version map kan gemakkelijk geleegd worden. Dit is niet bepaald bewijs. Het beoordelen van hacks doe ik niet even in een paar tellen. Check altijd heel goed wat er precies gebeurt. Dit is met auto soup ook heel goed te doen. Daarbij geeft het systeem een melding aan van mogelijk auto souping. Dit gebeurd meestal als je sneller souped dan dat het syteem als legaal herkent. Vaak is het 1 melding en daarna niks.
In jou geval kwamen er meerdere meldingen achter elkaar. Dit trekt de aandacht. Ben gaan kijken in je inventory en na een tijdje gekeken te hebben zag ik het standaard beeld van auto soup, het tegelijk leeg raken van een soupje en het gevult raken van dat soupje in je hotbar terwijl er een soupje leeg in je inventory verschijnt. Terwijl ik in je inventory keek bleven de meldingen komen van gebruikt mogelijk auto soup.
Aangezien ik tot wel een minuut kijk om er absoluut zeker van te zijn dat het geen lagg triggered melding is, ben ik er van overtuigd dat je wel degelijk de hack auto soup gebruikt hebt. Unban afgewezen