Hallo iedereen!
Vandaag ben ik hier om iets op te biechten.
Zoals je het al ziet in de titel heb ik een kerstmis evenement voorbereid!
Eerst staat een grote kerstboom met kerstballen (gold blocks, dia blocks...) erin.
Onder deze kerstboom staan veel verschillende chesten met daarin stuff gedropt.
Je kan chesten vinden met daar gapps erin, of nuttig stuff zoals nether wart enzo...
Ik zou dit graag laten afgaan om 23 december om 18:00
Waarom niet 24? Omdat ik dan zelf uitga.
Hierbij vraag ik ook aan @remymine of een ander stafflid om eens een kijkje te nemen.
Voorlopig hebben wij, Agora, dit geclaimed dus je moet gewoon naar onze f home komen.
Als jullie dit goedkeuren, zouden jullie dan op de datum van het evenement een warp kunnen neerplaatsen zodat de andere spelers kunnen komen om stuff uit de chesten te pakken en eventueel te pvp'en?
Ik zou het heel erg tof vinden moest dit geaccepteerd worden omdat ik er toch wel tijd heb in gestoken.
In de buurt is er nog een acrobatics farm dus die kan je ook nog gebruiken :)
Gr. artho8
Vandaag ben ik hier om iets op te biechten.
Zoals je het al ziet in de titel heb ik een kerstmis evenement voorbereid!
Eerst staat een grote kerstboom met kerstballen (gold blocks, dia blocks...) erin.
Onder deze kerstboom staan veel verschillende chesten met daarin stuff gedropt.
Je kan chesten vinden met daar gapps erin, of nuttig stuff zoals nether wart enzo...
Ik zou dit graag laten afgaan om 23 december om 18:00
Waarom niet 24? Omdat ik dan zelf uitga.
Hierbij vraag ik ook aan @remymine of een ander stafflid om eens een kijkje te nemen.
Voorlopig hebben wij, Agora, dit geclaimed dus je moet gewoon naar onze f home komen.
Als jullie dit goedkeuren, zouden jullie dan op de datum van het evenement een warp kunnen neerplaatsen zodat de andere spelers kunnen komen om stuff uit de chesten te pakken en eventueel te pvp'en?
Ik zou het heel erg tof vinden moest dit geaccepteerd worden omdat ik er toch wel tijd heb in gestoken.
In de buurt is er nog een acrobatics farm dus die kan je ook nog gebruiken :)
Gr. artho8