Kiddies en zwervers

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Alvast sorry voor de lange en beetje serieuze post, maar wil het ff kwijt.

ik vind het meestal leuk als mensen naar me tp-en om ff te praten, om wat rond te kijken of om bij mij in de buurt iets te gaan bouwen. Maar het gebeurt de laatste tijd steeds vaker dat mensen alleen maar achter je aan lopen, niks zeggen of blokken proberen te stelen als je wat aan het bouwen of farmen bent. Op zich maak ik er niet zo'n punt van, maar het gebeurt best vaak dat er in de chat weer iemand uit zn stekker gaat omdat hij tegen hetzelfde aanloopt. Daardoor begin ik een beetje het gevoel te krijgen dat dit best een probleem is.

Zelf zou ik het liefste iedereen altijd naar me laten teleporten, maar begin er een beetje over te twijfelen door de soms vervelende stalkertjes. Ik heb TPtoggle nog niet gebruikt omdat ik day eigenlijk niet wil.

Mijn vraag aan jullie: Hoe zien jullie dit als community, willen we dit gedrag? Kunnen we er iets aan doen?

Zelf zou ik het liefste een server hebben waar je helemaal geen claims hebt en waar iedereen gewoon met zn poten van andermans spullen blijft, maar dat zie ik nooit gebeuren helaas :(

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Het is en blijft het internet, dus trolls zul je overal tegenkomen

Misschien wel een oplossing zoals bij creative, dat je iemand van je claim kunt blokkeren

Normaal vraag ik het netjes en gaan ze ook weg, maar alsnog, trolls blijven voor altijd

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
stelen en griefen is verboden dus als die persoon dat doet gewoon screenshots maaken en ban

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
Mijn vraag aan jullie: Hoe zien jullie dit als community, willen we dit gedrag? Kunnen we er iets aan doen?

Zelf zou ik het liefste een server hebben waar je helemaal geen claims hebt en waar iedereen gewoon met zn poten van andermans spullen blijft, maar dat zie ik nooit gebeuren helaas :(

Onvolwassen gedrag blijf je houden op een spel waar de playerbase vooral bestaat uit jonge kinderen.

het gedrag wil je niet maar je kan er weinig aan doen. je kan immers een kind niet forceren om zich te gedragen als een volwassen iemand.

K

Kogetsoo

Guest
De regels qua omgang zijn simpel: Zodra iemand jouw speelervaring verstoort, zal diegene daar gehoor aan moeten geven. Toen ik nog geen mod was, ben ik daar ook heel duidelijk in geweest. /tptoggle en claimen van land zijn in deze helaas "necessary evil" om het volledig uit te sluiten / als je rust wilt.

Je houdt ze niet tegen door niets te doen, ze zullen er altijd zijn.

Groeten,
Koge

C

Checkpointx

Guest
Alleen beetje vervelend dat (ondanks dat ik ze serieus bevraag) er nu overal kleine half afgemaakte bouwwerkjes in mn dorpje staan op grond dat ze geclaimed hebben maar niks meer mee doen. Het vervelende vind ik ook dat ik al deze mensen een leuke start voorraad materiaal heb gegeven, daar hebben ze een deel van gebruikt om deze gedrochten en slecht verlichte mob magnets te bouwen en daarna zie ik ze niet meer...

Hier is nu zeker niets meer aan te doen neem ik aan?

Hier wat voorbeelden...

14m6tlf.png

vh7xon.png

16abo9c.png

25k6b14.png

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
ik heb in het verleden ook wel is buren gehad. heb dit een tijdje uit respect voor de ander laten staan. toen met toestemming van iemand het verwijderd en er overheen gebouwd. het kost alleen tijd.

C

Checkpointx

Guest
ik heb in het verleden ook wel is buren gehad. heb dit een tijdje uit respect voor de ander laten staan. toen met toestemming van iemand het verwijderd en er overheen gebouwd. het kost alleen tijd.

Dat is in ieder geval goed om te horen, ik heb eigenlijk liever dat ze terugkomen en gewoon fantastische bouwwerken maken zoals SirWilliamXIV in die laatste pic op de achtergrond aan het doen is, maar de meesten zijn niet meer online geweest sinds die ene keer en denk gewoon niet dat ze ooit terug komen.

K

Kogetsoo

Guest
Hou het in de gaten. Als het zo blijft wil ik ze wel weghalen.
Maar, regel is dat zij het recht hebben om op ongeclaimde grond te bouwen.
Het is je eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat zij het niet doen, als jij dat niet wilt.

Claimen die handel!

Groeten,
Koge

C

Checkpointx

Guest
Hou het in de gaten. Als het zo blijft wil ik ze wel weghalen.
Maar, regel is dat zij het recht hebben om op ongeclaimde grond te bouwen.
Het is je eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat zij het niet doen, als jij dat niet wilt.

Claimen die handel!

Groeten,
Koge

Thanx, ik heb nu de nieuwe gebieden rond de stad verdeeld en geclaimed, als ik er mensen laat bouwen dan trust ik ze daar gewoon, al doende leert men :)

Status
Niet open voor verdere reacties.