Opgelost Kit pvp assasin bug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IanVsr

Niet Verified
8 jan 2015
2
0
25
24
Hey allemaal ik deed net voor de eerste keer kit pvp en daar zag ik assassinkit staan en daar staat altijd ontzichtbaar maar mensen kunnen me wel zien ik heb het het al gevraagd maar ze zeiden dat de reden daarvan was dat ik niet op 1.8 zit zou ik daar meer over kunnen weten want vind het wel jammer en wanneer word het opgelost?

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
In 1.8+,kun je als iemand invisible is de naam nog wel gewoon zien.
In 1.7+, Kan dat niet en ben je compleet invisible!
Gewoon je minecraft op 1.7 zetten is de beste oplossing lijkt mij..
Je kan ook bij Mojang gaan zeuren maar denk niet dat dat helpt :p

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
als je op 1.8 speelt zijn nametags altijd zichtbaar, hierdoor is assasin kit nu totaal useless...
als andere mensen namelijk 1.8 hebben kunnen ze jou gewoon zien, maakt niet uit welke versie jij zelf speelt...

maar wacht op de full 1.8 update over een paar weken, als het goed is, zal er tegen die tijd wel een plugin komen waarmee de namen toch weer onzichtbaar gemaakt kunnen worden ;)

IanVsr

Niet Verified
8 jan 2015
2
0
25
24
Mooi bedankt :) vind het namelijk niks aan als iedereen van die overpowerde kits heeft en ik zit daar maar warrior 1 haha

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Mooi bedankt :) vind het namelijk niks aan als iedereen van die overpowerde kits heeft en ik zit daar maar warrior 1 haha
Das waar je moet sparen voor betere kits maar donater kits zal je nooit krijgen tenzij je donate

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Is al 100x een topic over geweest, klaar nu, wij kunnen hier niets aan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.