Kitpvp archer kit editen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik zou graag willen dat de Archer kit wat zou veranderen. in plaats van 1 pijl en infinity op te zetten, graag 64 pijlen zetten ZONDER infinity. Want gigntisch veel nieuwelingen ( en ook goeie pvp'ers ) SPAMMEn gwn met die bow op bepaalde plekken waar je echt niet bijkan als ze er echt mee gaan beginnen spammen. En nu zul je waarschijnlijk voorstellen : Ja, ren dan weg en vermijd die persoon? Maar er zijn er veel meer dan jullie denken. Soms op een grote afstand ( bv je bent in farm, iemand op nether dak ) en gaan ze ook beginnen spammen met die bow wat echt irritant is. Het is ( bijna ) onmogelijk om door bepaade plekken heen te gaan als er zoveel bowspammers zijn. Gelieve dit te begrijpen. Alvast bedankt. :/

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Dan pak je toch gwn ook bow en begin jij ze te spammen...

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Ik zou graag willen dat de Archer kit wat zou veranderen. in plaats van 1 pijl en infinity op te zetten, graag 64 pijlen zetten ZONDER infinity. Want gigntisch veel nieuwelingen ( en ook goeie pvp'ers ) SPAMMEn gwn met die bow op bepaalde plekken waar je echt niet bijkan als ze er echt mee gaan beginnen spammen. En nu zul je waarschijnlijk voorstellen : Ja, ren dan weg en vermijd die persoon? Maar er zijn er veel meer dan jullie denken. Soms op een grote afstand ( bv je bent in farm, iemand op nether dak ) en gaan ze ook beginnen spammen met die bow wat echt irritant is. Het is ( bijna ) onmogelijk om door bepaade plekken heen te gaan als er zoveel bowspammers zijn. Gelieve dit te begrijpen. Alvast bedankt. :/
niet bos bedoelt, maar het zijn noob zoals jij zegt, dan mogen ze toch gewoon inkomen :P. en omdat bepaalde mensen dat doen moet he tdan dus weg? dan kunnen archers niet meer dan een paar kills halen. want dan zijn hun arrows op. met alle respect, ik denk niet dat het er eerlijker op wordt.
PS: 666 posts. :o

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Dan pak je toch gwn ook bow en begin jij ze te spammen...

Je hoeft je dan niet te verlagen naar dat niveau.

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)

Haha, je kan de archers toch altijd ontwijken als je tegen dat spammen bent? ;p Ik heb er persoonlijk nog nooit last van gehad!
Veel en snel bewegen/springen is de boodschap! ;)

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Altijd mogelijk om bij een speler te komen. Als ze pijlen op zijn, dan is het toch geen archer meer?

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Er is altijd EEN kit die beter is dan een ander VB:
Ninja is sterker dan acher wegens speed en jump

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Haha, je kan de archers toch altijd ontwijken als je tegen dat spammen bent? ;p Ik heb er persoonlijk nog nooit last van gehad!
Veel en snel bewegen/springen is de boodschap! ;)
Niet iedereen kan dat he. Het gaat er gewoon op neer dat ze je niet willen killen, maar irriteren en weghouden van hn zodat JIJ hun niet killt. En dat is irritant. en nee, ik ga niet hetzelfde doen, zoals Neon zegt, ik ga me niet tot dat niveau verlagen. Besides, het was een voorstel. Dus niet zoveel haat omdat ik iets voorstel? lol

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Niet iedereen kan dat he. Het gaat er gewoon op neer dat ze je niet willen killen, maar irriteren en weghouden van hn zodat JIJ hun niet killt. En dat is irritant. en nee, ik ga niet hetzelfde doen, zoals Neon zegt, ik ga me niet tot dat niveau verlagen. Besides, het was een voorstel. Dus niet zoveel haat omdat ik iets voorstel? lol
Was er vroeger geen kick als je te snel schoot

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
23

Neh ik vind de kit goed zo, ik gebruik hem vaak maar niet voor de bow maar voor de protection 4 :p daarmee rek zn beetj elk kit mee (behalve tank)

• Like
Reactions: noobbulder
D

Deleted member 2824

Guest
Er is altijd EEN kit die beter is dan een ander VB:
Ninja is sterker dan acher wegens speed en jump
Ik maak veel gebruik van ninja altijd leuk om grote jumps te maken en bijna niemand kan
je hitten

Gr.Sebastiaan

Status
Niet open voor verdere reacties.