Het woord zegt het al ''Kitpvp'' daar zal ik niet teveel aandacht aan besteden aan het feit dat je het basic moet houden zonder enige toevoegingen als voorbeelden ''Extra items'' het enige wat je kan doen is een paar extra kits toevoegen maar dat is eigenlijk ook niet nodig. Daarbij zou ik de oude map van 2 a 3 jaar terug halen en de grotere versie bewaren als het weer zo populair wordt wordt. De map die nu wordt gebruikt is eigenlijk veel te groot als je kijk naar de mensen die er op spelen dagelijks, het zijn er dan ook te weinig.
Ik stel dan ook gewoon voor.
1. Oude map terug brengen.
2. De manier zoals kitpvp werkte vroeger. (( Was een perfect systeem, level system etc ))
3. Probeer wat aan de combat plugins te knutselen. (( Om te proberen om redelijk dichtbij het oude system te komen wat minecraft pvp was))
4. Misschien nog 1 of 2 gratis kits toe tevoegen.
5. En misshien om het intresant te maken een keer in de maand een PVP toernooi te houden als kitpvp weer een beetje aanslaat bij de mensen.
Zo blijf je mensen vermaken op een basic manier extra dingen in de server hebben zegt niet altijd iets positiefs. Het kan vervelend worden voor mensen.
1. Oude map terug halen is een nee. We willen vernieuwen en verbeteren, daar past oude zooi niet bij.
2. Geen kit upgrade systeem meer. Het level systeem wordt van het globale haunted level systeem gebruikt. Met kills verdien je XP om dat level op te hogen.
3. Pvp is identiek hetzelfde als 1.8, zie onze meest recente combat update. Daar hoeft niks meer aan veranderd te worden.
4. Er komen rond de 10-15 kits, waarvan 5 gratis. De rest is voor ingame geld te unlocken. Donators krijgen sommige unlocks gratis.
5. Pvp events komen er maar dat staat los van kitpvp. Hiervoor komt een event manager die met het creative en pvp team overlegt.