Kits

Nieuwe kits

• Total voters
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Hallo,

Ik heb laatst iemand met een alt zien spelen op kitpvp en dat was geen pretje...
Met warrior 1 tegen iemand met 5 was hij binnen maximaal 5 slagen dood, dan valt het best te begrijpen dat mensen er snel mee stoppen met spelen dus is dit in me opgekomen.

Er moeten nieuwe kits komen die (niet) ALTIJD gelijk zijn en dan kan je bijv. soup signs neer zetten of speciale items erin te zetten en dat je /echest kan en ender chesten in spawn zetten om de speciale items te bewaren voor een andere keer en om de speciale items te krijgen kan je dat via Vote Crates of Kit of iemand die dood is en een speciaal item dropt en dat jij het kan gebruiken. De items kunnen bijv. beter armour of sword zijn.

Wat er bij kan is bijvoorbeeld ook dat je dingen kan huren/kopen zoals een speciale bow maar als je die kwijt raakt ben hem ook kwijt en moet je op je kit of misschien wel crate moet wachten of dat je weer kan vote.
Dan kunnen er dus speciale bows armour of swords ingezet worden en dat de dingen die speciaal zijn alleen gedropt worden.(Dit lijkt herhalend op het eerst stuk maar dat maakt niet uit hoop ik x))

Het leek me wel sws handig de soup erin te houden en wat speciale items erin te zetten die mensen droppen of items kan droppen enzo en een soup sign erin te zetten om te refillen.

MVG. DarknessWolf14

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
'Moet' is een groot woord, de kits zijn wel unfair. Nieuwe spelers hebben 0% kans meestal. Dus ja, hopelijk krijg je 'n reactie. :)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Goed punt, kitpvp zal in de nabije toekomst ook een update krijgen.

Wat doen we met bestaande kits, en klachten Rens? Gewoon nieuw kit systeem en iedereen accepteert het? Of krijgen we een klachten regen 'ja ik heb voor die kit betaald, ik wil alles terug'
We moeten goed nadenken over zulke beslissingen, al geef ik je 100% gelijk dat dit systeem niet eerlijk is voor nieuwe spelers. Daar is zo'n systeem zeker een oplossing voor.

• Like
Reactions: Dimitri

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Goed punt, kitpvp zal in de nabije toekomst ook een update krijgen.

Wat doen we met bestaande kits, en klachten Rens? Gewoon nieuw kit systeem en iedereen accepteert het? Of krijgen we een klachten regen 'ja ik heb voor die kit betaald, ik wil alles terug'
We moeten goed nadenken over zulke beslissingen, al geef ik je 100% gelijk dat dit systeem niet eerlijk is voor nieuwe spelers. Daar is zo'n systeem zeker een oplossing voor.
Remy, eerlijk gezegd had ik niet zeer veel naar Donate extra's gekeken maar die speciale items kunnen goed zijn voor de Donators/Ranks, Dit zou nog wel eens na prison wel aan gewerkt kunnen worden ik zou erg graag aan mee willen helpen met misschien nog 2 of 3 andere mensen zoals iBob63 en INerdStraffez maar dat is buiten dit. Het zou fijn zijn als er snel een verandering hier aan zou kunnen komen ;)

Mike0403

God
Commotie
Commotie ✔
God
19 apr 2016
5
5
72
21
Wat zo uniek aan hn is de soups en kitpvp dat zie je niet vaak bij nederlandse servers dat de kits unfair is true maar dan kunnen de kits toch ook minder OP maken
Mvg Mikey

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey,

Eerlijk gezegd zou ik meer kits maken, maar geen betere kits maken. Dus dan zou ik de 'kit upgrades' weghalen en heel vele nieuwe gelijke kits maken.

Nu hit je zoals Rens al zei een warrior 1 zo dood, Dan lijkt het me beter om donator kits te maken die even sterk zijn als de 'normale' speler kit, maar toch hun eigen unieke ding hennen zodat je wel iets krijgt als 'Donator'.

Misschien een idee om in de toekomst een paar mensen ideeen laten bedenken voor nieuwe kits die vooral gelijk aan elkaar zijn

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Of je maakt gewoon 1 Kit, dan is het voor iedereen eerlijk. Wat me ook een leuke toevoeging lijkt zijn koths (King Of The Hill), Waarbij je een bepaalde tijd op een platform moet staan om een speciaal iets te krijgen (Crate key, Booster, Speciaal sword/armorstuk)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Je wordt te snel gekilld met Warrior 1 en 2. Axeman is nog te doen, tank prima, archer is meh. Nieuwe kits zijn altijd handig en beter.

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Hey,

Eerlijk gezegd zou ik meer kits maken, maar geen betere kits maken. Dus dan zou ik de 'kit upgrades' weghalen en heel vele nieuwe gelijke kits maken.

Nu hit je zoals Rens al zei een warrior 1 zo dood, Dan lijkt het me beter om donator kits te maken die even sterk zijn als de 'normale' speler kit, maar toch hun eigen unieke ding hennen zodat je wel iets krijgt als 'Donator'.

Misschien een idee om in de toekomst een paar mensen ideeen laten bedenken voor nieuwe kits die vooral gelijk aan elkaar zijn
Dit is een erg goed idee, Alleen mis ik nog net wat Donator dingen in het idee.

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Of je maakt gewoon 1 Kit, dan is het voor iedereen eerlijk. Wat me ook een leuke toevoeging lijkt zijn koths (King Of The Hill), Waarbij je een bepaalde tijd op een platform moet staan om een speciaal iets te krijgen (Crate key, Booster, Speciaal sword/armorstuk)
Liever een soort van Supply drop en als je een killstreak van 3, 5, 10, 15 en 20 misschien ook iets speciaals krijgt

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Samengevat:

-Killstreak terug (Makkelijk je kit kunnen resetten zonder killstreak kwijt te raken)
-5 Seconde wachttijd om naar spawn te gaan
-Supplydrop/Crates
-Gelijkere kits (Voor donators kan je het dan heel langzaam opbouwen)
-Soup droppen

Over die geiljkere kits:
Donators zouden dan net iets betere kits kunnen krijgen door op 1 armor piece bijvoorbeeld ipv protection 1, protection 2 te doen.

Dus stel je hebt een Chain kit met Full chain prot 1 + Diamond sword sharp 1.
Dan zou je kunnen zeggen:

Rank....|..Sharpness...|.Boots..| Leggings...|.Chestplate..|.Helmet
--------------------------------------------------------------------------------------
Speler:..........1..............Prot 1........Prot 1........Prot 1............Prot 1
Premium
:......1..............Prot 2........Prot 1........Prot 1............Prot 1
Elite
:..............1.............Prot 2........Prot 1........Prot 1............Prot 2
Legend
:.........1.............Prot 2........Prot 2........Prot 1............Prot 2
God
:..............1.............Prot 2........Prot 2........Prot 2............Prot 2
Supreme
:......1.............Prot 3.........Prot 2.......Prot 2............Prot 2

Speler: Sharpness 1, Protection 1
-------------------------------------------------
Premium: Sharpness 1, Protection 2 Helmet, Rest prot 1

------------------------------------------------------------------
Elite: Sharpness 1, Protection 2 Helmet en Boots, Rest prot 1
-----------------------------------------------------------------------
Legend: Sharpness 1, Protection 2 Helmet, Boots en Leggins, Rest prot 1
-----------------------------------------------------
God: Sharpness 1, Protection 2 Alles
---------------------------------------------------------------
Supreme: Sharpness 1, Protection 3 Boots, Rest prot 2.

Dit zouden naar mijn mening niet te unfaire kits zijn, Maar je hebt er wel wat aan als rank zijnde.

Laatste update:

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Samengevat:

-Killstreak terug (Makkelijk je kit kunnen resetten zonder killstreak kwijt te raken)
-5 Seconde wachttijd om naar spawn te gaan
-Supplydrop/Crates
-Gelijkere kits (Voor donators kan je het dan heel langzaam opbouwen)
-Soup droppen

Over die geiljkere kits:
Donators zouden dan net iets betere kits kunnen krijgen door op 1 armor piece bijvoorbeeld ipv protection 1, protection 2 te doen.

Dus stel je hebt een Chain kit met Full chain prot 1 + Diamond sword sharp 1.
Dan zou je kunnen zeggen:

Rank....|..Sharpness...|.Boots..| Leggings...|.Chestplate..|.Helmet
--------------------------------------------------------------------------------------
Speler:..........1..............Prot 1........Prot 1........Prot 1............Prot 1
Premium
:......1..............Prot 1........Prot 1........Prot 1............Prot 1
Elite
:..............1.............Prot 2........Prot 1........Prot 1............Prot 2
Legend
:.........1.............Prot 2........Prot 2........Prot 1............Prot 2
God
:..............1.............Prot 2........Prot 2........Prot 2............Prot 2
Supreme
:......1.............Prot 3.........Prot 2.......Prot 2............Prot 2

Speler: Sharpness 1, Protection 1
-------------------------------------------------
Premium: Sharpness 1, Protection 2 Helmet, Rest prot 1

------------------------------------------------------------------
Elite: Sharpness 1, Protection 2 Helmet en Boots, Rest prot 1
-----------------------------------------------------------------------
Legend: Sharpness 1, Protection 2 Helmet, Boots en Leggins, Rest prot 1
-----------------------------------------------------
God: Sharpness 1, Protection 2 Alles
---------------------------------------------------------------
Supreme: Sharpness 1, Protection 3 Boots, Rest prot 2.

Dit zouden naar mijn mening niet te unfaire kits zijn, Maar je hebt er wel wat aan als rank zijnde.
Ziet er erg netjes uit alleen word het wel erg makkelijk voor de mensen met Supreme maar die hebben er ook wel betaalt voor maar toch is het erg veel. Toepassing van speciale bows swords en armour zou kunnen uit crates kits en vote (crates misschien).

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
22
Nederland
Hallo,

Ik heb laatst iemand met een alt zien spelen op kitpvp en dat was geen pretje...
Met warrior 1 tegen iemand met 5 was hij binnen maximaal 5 slagen dood, dan valt het best te begrijpen dat mensen er snel mee stoppen met spelen dus is dit in me opgekomen.

Er moeten nieuwe kits komen die (niet) ALTIJD gelijk zijn en dan kan je bijv. soup signs neer zetten of speciale items erin te zetten en dat je /echest kan en ender chesten in spawn zetten om de speciale items te bewaren voor een andere keer en om de speciale items te krijgen kan je dat via Vote Crates of Kit of iemand die dood is en een speciaal item dropt en dat jij het kan gebruiken. De items kunnen bijv. beter armour of sword zijn.

Wat er bij kan is bijvoorbeeld ook dat je dingen kan huren/kopen zoals een speciale bow maar als je die kwijt raakt ben hem ook kwijt en moet je op je kit of misschien wel crate moet wachten of dat je weer kan vote.
Dan kunnen er dus speciale bows armour of swords ingezet worden en dat de dingen die speciaal zijn alleen gedropt worden.(Dit lijkt herhalend op het eerst stuk maar dat maakt niet uit hoop ik x))

Het leek me wel sws handig de soup erin te houden en wat speciale items erin te zetten die mensen droppen of items kan droppen enzo en een soup sign erin te zetten om te refillen.

MVG. DarknessWolf14
Mee eens, super leuke ideeën! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.