Gesloten Klacht tegen de moderator bliksem79

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Bij deze wil ik graag een klacht indienen tegen de moderator Bliksem79 en meteen daarover mijn mening uiten.

Ik zie heel vaak dat er mensen met problemen zitten in o.a. SkyBlock en dat Bliksem aanwezig is, maar zodra er wat aan hem word gevraagd dat die dan heel snel verdwijnt in bijvoorbeeld vanish, dan in plaats van de mensen te helpen.
Ik zelf heb geen ervaringen gehad of onenigheden maar ik zie veel voorbij komen erover, ook is een goede vriend van me gemute (nu gebanned) omdat die een bepaalde humoristische opmerking maakte tegen Bliksem.
In eigen belang heeft bliksem die persoon een mute gegeven.
Later word er geroddeld dat deze persoon tegen Bliksem heeft gezegd dat Biba30 hem wel zal unbannen, dit is nooit gezegd en ik was er al die tijd bij en geen enkel moment afwezig.
Deze persoon heeft gevraagd of Biba er wat aan kon doen en die gaf als antwoord dat er niks aan te doen was.
In mijn opzichten vind ik niet dat een moderator iemand een ''irritant mannetje'' moet noemen, je hebt een bepaalde functie daar dat gebruik van die bepaalde taal niet goed is voor de rest van de mensen.

Mijn naam in de game is: ''kbkjelveld''

Ik zou het erg fijn vinden dat er hier wat aan gedaan word of in contact komen met o.a. Bliksem79 en het proberen op te lossen.

Mvg,
Kjeld Veldhuizen

Last edited by a moderator:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Dit is geen report maar een klaag zang over een moderator. Enige vorm van bewijs ontbreekt. Je hebt 24 uur de tijd het aan te leveren voordat ik dit topic sluit

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Dan wil ik graag weten waar ik dit zal moeten plaatsen.
En ik heb nooit gezegd dat ik enige vorm van bewijs heb heb zelfs gezegd dat ik persoonlijk nog geen onenigheden heb meegemaakt met Bliksem, heb wel ongelooflijk veel voorbij zien komen dat die dingen fout doet en hij geeft ook nooit antwoord op vragen van spelers.

Mvg.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
door uitblijven van bewijs markeer ik dit als een ongegronde aantijging en sluit ik de post

Status
Niet open voor verdere reacties.