Krijgen ranks voordelen op prison?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
Goedemorgen!,
Ik had een vraag je kan op Prison nu niks met een rank dat vind ik zelf jammer want je betaald voor de server zodat hij blijft bestaan.Ik heb zelf een rank gekregen van een vriend daarom zou het ook leuk zijn als er iets komt voor mensen met een rank. Ik snap als er extra's in komen dat er grote verschillen komen dus daarom kan je de kit of de extra's eens in de 2 dagen doen en niet te OP kits en dingen zodat de economie een beetje in balans blijft en dat het leukt blijft.
Groetjes!
Gert-Jan

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Dit is - speciaal voor prison - een moeilijk ding, we willen de prison server zo maken dat het geen pay to win is. En het is heel moeilijk om iets te verzinnen waarbij we geen pay to win creëren. We zullen altijd open staan om suggesties voor ranks te horen, en zullen ook altijd nadenken over eventuele rank functies voor prison.

Dus,
Ja,
er zullen ranked functies komen, maar verwacht niet dat die functies een hele boost zullen geven!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
De functies komen o.a te zien buiten de prison zelf, daarmee heb ik het over vervoer met dieren, zoals je kon zien als je de dorpen had bezocht.

------------

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Ja, er zullen voordelen komen voor ranked spelers maar dit zal zijn in een andere vorm dan je gewend bent om te zorgen dat Prison lekker balanced blijft voor iedereen. Hoe dit gaat werken zal in de komende weken denk ik concreet worden. :)

Ik wil eerst even een lijst maken met voordelen die ik aan ranked spelers zou kunnen geven. Denk bijvoorbeeld aan een backpack (met drop on kill), vliegen in de mines, meer huurbare cells en huizen, nicknames, /kitmerchant zodat je overal een kit kan kopen, toegang tot prestige, toegang tot gangs etc. Dingen die handig zijn maar de balans en eco niet fundamenteel verstoren. Dit zijn nu nog enkel voorbeelden maar we werken er wel aan al wil ik me nu eerst focussen op bug fixes en extra features.

Laatste update:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ja, er zullen voordelen komen voor ranked spelers maar dit zal zijn in een ander vorm dan je gewend bent om te zorgen dat Prison lekker balanced blijft voor iedereen. Hoe dit gaat werken zal in de komende weken denk ik concreet worden. :)

Ik wil eerst even een lijst maken met voordelen die ik aan ranked spelers zou kunnen geven. Denk bijvoorbeeld aan een backpack (met drop on kill), vliegen in de mines, meer huurbare cells en huizen, nicknames, /kitmerchant zodat je overal een kit kan kopen, toegang tot prestige, toegang tot gangs etc. Dingen die handig zijn maar de balans en eco niet fundamenteel verstoren. Dit zijn nu nog enkel voorbeelden maar we werken er wel aan al wil ik me nu eerst focussen op bug fixes en extra features.
Leuke functies!

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Valt /workbench daar ook onder? Dat zal enorm schelen met volle inv. door coal en redstone en dergelijke :) Gekleurde namen kunnen hebben zou me ook leuk lijken maar moet dan weer niet de chat vernaggelen.

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Workbench zie ik niet veel toegevoegde waarde toe, omdat je gewoon /blocks kan doen. Tenzij je geen plaats hebt in je cel voor dat ene blockje :wink:

------------

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Als jullie zelf leuke of handige features in gedachten hebben ze voorstellen kan altijd. :)

ThisIsOllie

Niet Verified
16 apr 2017
2
0
30
20
Huisdieren en particle effecten zullen leuk zijn. Misschien is het ook handig om bijv. /furnace te typen en je krijgt je eigen privé furnace in je scherm. Zoals op de meeste servers heb je toegang tot /nickname, het zou fijn zijn als dit ook op prison komt :). Ik heb er ook aan gedacht dat het niet pay to win is, deze functies passen dus daar perfect bij (mijn mening)!

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Huisdieren en particle effecten zullen leuk zijn. Misschien is het ook handig om bijv. /furnace te typen en je krijgt je eigen privé furnace in je scherm. Zoals op de meeste servers heb je toegang tot /nickname, het zou fijn zijn als dit ook op prison komt :). Ik heb er ook aan gedacht dat het niet pay to win is, deze functies passen dus daar perfect bij (mijn mening)!
pets zijn leuk maar kunnen soms in de weg staan voor andere spelers lijkt me

Status
Niet open voor verdere reacties.