Open Lag sinds de update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
28
Hey Remy en Co, ten eerste wil ik jullie bedanken om PVP weer aan te zetten in Vanilla, we appreciëren het allemaal heel erg! :) Ik heb alleen nog een klein dingetje dat me opvalt op de server sinds de update, er is namelijk veel lag bijgekomen. Het gebeurt vaak dat ik blokken 2 of 3 keer moet minen of dat ik in lava val bij het minen. Ik vroeg me af of jullie hier iets aan zouden kunnen doen of dat het een effect is dat vanzelf wel een oplossing zou vinden, alvast bedankt!

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hm, we hebben alle servers geüpdatet naar de laatste Spigot versie. Misschien dat die minder efficient lopen. Ik zelf heb overigens uit de server timings (rapportage over het performance verbruik van de servers en plugins) geen extra lag opgemerkt.
Kun je vertellen op welke servers dat precies zo is?

Woeky1

Niet Verified
17 jan 2015
7
2
39
25
Hm, we hebben alle servers geüpdatet naar de laatste Spigot versie. Misschien dat die minder efficient lopen. Ik zelf heb overigens uit de server timings (rapportage over het performance verbruik van de servers en plugins) geen extra lag opgemerkt.
Kun je vertellen op welke servers dat precies zo is?
Jordi heeft het over de vanilla server...

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
28
@remymine Dankjewel, ik had het inderdaad dus over de Vanilla Server, je merkt het vooral bij het minen. Trouwens we hebben gemerkt dat je het niet meer in chat kan lezen als je iemand killt of als iemand sterft door iets, zou het mogelijk zien om dit weer toe te voegen aan de Vanilla Server? Het was wel handig dat je het kon lezen en dat maakt het ook wat nuttiger en leuker om wapens of zo een naam te geven. Ik heb toch al van een aantal mensen gehoord dat ze het jammer vinden dat dat niet meer verschijnt in chat. We zouden het leuk vinden moest die feature weer terugkomen. Sorry voor de vele reports en bedankt voor de moeite en te luisteren naar de spelers op je server :)

• Like
Reactions: Woeky1
Status
Niet open voor verdere reacties.