Open Lagg in de hub door bepaalde pets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Ik heb de laatste tijd gemerkt dat je guardians en endermites kan krijgen als pet in de hub, ik persoonlijk denk dat deze pets teveel particles produceren en dus lagg veroorzaken.
Mijn vraag is, is dit een bug of is dit al bekend en kan er misschien wat aangedaan worden?

@remymine @Kogetsoo @Datdus

Mvg,
~kbkjelveld

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ik zie niks? Ik zie geen Guardians of Endermites...

//EDIT forget it vind ze wel cool tho ^^

K

KjeldVeldhuizen

Guest

Ik weet niet hoor, maar dan moet je is beter kijken want ik zie er genoeg, ik vind zo ook wel grappig maar heb liever geen lagg dan dat ik 2 pets meer heb.

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ik weet niet hoor, maar dan moet je is beter kijken want ik zie er genoeg, ik vind zo ook wel grappig maar heb liever geen lagg dan dat ik 2 pets meer heb.

Ik denk dat jij is beter moet kijken ik zeg toch duidelijk "//EDIT forget it vind ze wel cool tho ^^"

L

LeviboyNL

Guest
Hallo,

Ik heb de laatste tijd gemerkt dat je guardians en endermites kan krijgen als pet in de hub, ik persoonlijk denk dat deze pets teveel particles produceren en dus lagg veroorzaken.
Mijn vraag is, is dit een bug of is dit al bekend en kan er misschien wat aangedaan worden?

@remymine @Kogetsoo @Datdus

Mvg,
~kbkjelveld

@MisterCasa ik wil niet heel vervelend doen maar volgensmij heeft @KjeldVeldhuizen wel gelijk

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
We zijn druk bezig met het optimaliseren van de servers. Volg de nieuwsberichten, via dat houden we jullie op te hoogte

Status
Niet open voor verdere reacties.