Larssie's town

Vinden jullie de stijl van de town leuk?

• Ja

Votes: 4 50,0%
  • Nee

Votes: 4 50,0%

• Total voters
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
Hallo mensen.

Zoals jullie weten zijn er laatst een paar nieuwe survival maps uitgekomen. Ik ben bezig gegaan om in /survival3 een stad te bouwen. Het is nog niet helemaal af maar het is al best ver. Het is een jungle stad en hij moet heeeeeel groot worden. Volg dit topic om op de hoogte gehouden te worden van alle updates in de town.
2015-03-09_19.16.jpg
2015-03-09_19.17.jpg

Wil jij nou ook graag meedoen? Beantwoord in een reactie al deze vragen en wie weet zie ik jou wel in mijn town!

· Je minecraft username.

· Of je een rank hebt ja/nee. Zo ja welke?

· Of je alleen in de stad wilt wonen, of ook mee wilt helpen met verschillende karwijtjes.

· Of je tokens wil doneren. Zo ja hoeveel?

· En een tijdstip waarop je online kunt zijn en waarop ik even een kijkje kan nemen naar je bouwwerken. Het maakt niet uit of het op creative/survival1/survival2 of survival3 is gemaakt.

· En natuurlijk hoelang je al speelt op haunted.

Laatste update:
  • Like
Reactions: Master_genius_1

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
MistahVinz

Legend

Ik wil een boomhut bouwen en hem dan verhuren ofz :p weet ik veel lijkt me gwn leuk als mn huis af is een boomhut te bouwen :D

Hvl tokens heb je nodig?

Bijna altijd ;3

1 jaar ofz dafuq ik weet het niet

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
· Je minecraft username.
freecon

ja, God + Builder

· Of je alleen in de stad wilt wonen, of ook mee wilt helpen met verschillende karwijtjes.
helpen

nup, sorry ben al blut :P

· En een tijdstip waarop je online kunt zijn en waarop ik even een kijkje kan nemen naar je bouwwerken. Het maakt niet uit of het op creative/survival1/survival2 of survival3 is gemaakt.
kan vooral in t weekend

~2 jaar, voordat hn zelfs bestond :o

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
MistahVinz

Legend

Ik wil een boomhut bouwen en hem dan verhuren ofz :p weet ik veel lijkt me gwn leuk als mn huis af is een boomhut te bouwen :D

Hvl tokens heb je nodig?

Bijna altijd ;3

· Je minecraft username.
freecon

ja, God + Builder

helpen

nup, sorry ben al blut :p

kan vooral in t weekend

~2 jaar, voordat hn zelfs bestond :eek:
Oke jongens, ik zal binnenkort een keer een kijkje komen nemen bij jullie bouwwerken!

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
MistahVinz

Legend

Hvl tokens heb je nodig?

Bijna altijd ;3

Zou je miss een heel klein boomhutje kunnen maken op creative? Dan kan ik een beetje zien hoe je het wilt maken.

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
2015-03-10_18.48.jpg

Ik zag in de poll dat de helft van de mensen de town stijl niet aanstond. Ik heb daardoor besloten om twee delen van de town te maken, een deel in jungle stijl (zie foto's eerste post), en een tweede deel met een moderne stijl. (p.s. Het is nog in aanbouw dus er kan nog niet in gewoond worden)

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
· Laatst was het Crappykid nu is het zethfull

· Ja, god

· Wonen en voor karwijtjes ben ik altijd wel in de mood

· Heb 4000 tokens zeg maar als je nodig hebt, kan zo meer krijgen als het op is ;)

· Ben vaan online op ./survival 3, doordeweeks online van 6:00 tot 10:00 en in het weekend kan ik altijd komen.

· 6 maanden misschien korter misschien langer geen idee ;3

PS: vind de jungle stijl wel erg mooi ;)

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
· Laatst was het Crappykid nu is het zethfull

· Ja, god

· Wonen en voor karwijtjes ben ik altijd wel in de mood

· Heb 4000 tokens zeg maar als je nodig hebt, kan zo meer krijgen als het op is ;)

· Ben vaan online op ./survival 3, doordeweeks online van 6:00 tot 10:00 en in het weekend kan ik altijd komen.

· 6 maanden misschien korter misschien langer geen idee ;3

PS: vind de jungle stijl wel erg mooi ;)
Kun je morgenavond rond 8 uur online zijn? zodat ik een kijkje kan nemen bij je bouwwerken.

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
2015-03-12_20.10.jpg

Het eerste moderne huis is te koop/huur! En trouwens we zoeken nog mensen die een mooi modern huis kunnen maken voor de moderne stad. Kun jij nou mooi modern bouwen? Zet een reactie neer en bouw een bouwwerk op creative en misschien mag je het gebouw overbouwen in mijn town.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Bekijk bijlage 1474
Het eerste moderne huis is te koop/huur! En trouwens we zoeken nog mensen die een mooi modern huis kunnen maken voor de moderne stad. Kun jij nou mooi modern bouwen? Zet een reactie neer en bouw een bouwwerk op creative en misschien mag je het gebouw overbouwen in mijn town.
Hoe duur en graag tijden waarop je online zou kunnen komen?

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
Hallo mensen, we zoeken nog veel mensen die misschien wel een mooi modern huisje kunnen maken bij het moderne gedeelte van de stad. Heb jij interesse in het bouwen van een modern huis/huisje reageer dan even!

Status
Niet open voor verdere reacties.