Layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

ATHGrove

Niet Verified
22 feb 2015
0
6
39
Hi peeps,

Ik vind het hier wel vet enso! Maar 1 ding wat mij gewoon beter kan... Is de Layout van de website!

Kijk ernaar... Grijs en bovenin een logo... Hmmm beetje matig vind je niet? Ik vind het best wel een strak plan om er een soort competitie van te maken...

Maak een layout voor Haunted Network Website!

Vond het wel een leuk plan... :)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hi peeps,

Ik vind het hier wel vet enso! Maar 1 ding wat mij gewoon beter kan... Is de Layout van de website!

Kijk ernaar... Grijs en bovenin een logo... Hmmm beetje matig vind je niet? Ik vind het best wel een strak plan om er een soort competitie van te maken...

Men had eerst een achtergrond, deze was echter te druk. Het is naar mijn mening zo goed en precies het goede evenwicht.
Boven achter het logo zou van mij wel een achtergrond kunnen, maar niet aan de zijden. Het gaat tevens om de inhoud! :)
De website hiervoor had volgens mij wel een afbeelding, maar ik vond het zeker niet zo fijn om alles te lezen etc.
Mijn mening, doe ermee wat je wilt! ;)

• Like
Reactions: LittleToNi10

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Hi peeps,

Je vind Haunty niet goed genoeg? :(

K

Kogetsoo

Guest
Weet je dat zeker? ;)

Verder vind ik de layout goed zo.
Geen fratsen, gewoon duidelijk.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.