Locks lagg

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Heyoo,

ik had laatst al topic gemaakt over locks.
maar weeral is het zover, gisteren waren de locks terug uit waardoor mijn f leden al me prot III en IV hebben kunnen pikken. pls doe iets aan dit want ik vertrouw me locks totaal niet meer

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Misschien zou je je f leden dan ook niet kunnen vertrouwen......

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Het gaat erom dat de locks opeens weg zijn en dan weer niet

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Remy is bezig met een enorme lock bug ( ik weet er al van, maar zeg ik natuurlijk niet ) Hij probeert het zo snel mogelijk te fixen. Je best kunt doen is ergens appart in de wereld ( goed verstopt natuurlijk ) een apparte chest lock maken aangezien je god bent. Maak daar 1 chest lock, en zet daar een home met je beste stuff die je liever niet kwijt wilt. En over die bordjes heb ik indd gelezen haha :D

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Heyoo,

ik had laatst al topic gemaakt over locks.
maar weeral is het zover, gisteren waren de locks terug uit waardoor mijn f leden al me prot III en IV hebben kunnen pikken. pls doe iets aan dit want ik vertrouw me locks totaal niet meer

Ja inderdaad best op een geheime plaats in de wereld chests verstoppen. Wat ik niet snap is dat je leden gewoon beginnen te stelen van je, haha?
Als je zelfs al je leden niet kan vertrouwen kan je beter stoppen met de faction! :p

Maar veel succes met de bug!

mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.