Lost connection probleem weet iemand hiervoor een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
ik heb al een tijdje zo dat als ik op de server speel dat ik na 10 minuten er word afgekickt vanwege dat mijn host computer me eraf gooit het is heel erg vervelend bijvoorbeeld als ik hunger games doe en ik vind bijvoorbeeld een temple en ik heb er 10 minuten over gedaan word ik gekickt

( ik weet dat deze vraag niet echt op de forum past maar ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet ik heb snelle goeie internet ik heb al dit gevraagd of er een oplossing er voor is maar daar deden ze heel moeilijk over met gewoon te antwoorden ze vroegen alleen maar vragen die al in de thread stond dat eigelijk al allemaal goed was )

• Like
Reactions: DuracellKonijn

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Kan het zijn dat je dan je minecraft launcher gewoon veel te lang open hebt staan?
Soms laat ik mijn mc launcher de hele dag aanstaan, als ik dan op Haunted probeer te gaan, word ik gelijk eraf gegooit 'Lost Connection'

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
Kan het zijn dat je dan je minecraft launcher gewoon veel te lang open hebt staan?
Soms laat ik mijn mc launcher de hele dag aanstaan, als ik dan op Haunted probeer te gaan, word ik gelijk eraf gegooit 'Lost Connection'
nee ik laat het nooit te lang aanstaan als ik op minecraft klik dan druk ik altijd gelijk op play button maar deze probleem had ik eerst niet

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
om eerlijk te zijn jij bent niet alleen ik heb enorm sterk internet en ik word ook vaak van hungervames of andere server gekickt ook ik weet niet waarom er komt te staan "geen respons" :p

Status
Niet open voor verdere reacties.