Maak af!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Beste Spelers,

Wie kent het nummer 'Drank&Drugs' nou niet van Lil kleine en Ronnie flex? Nou in iedergeval het is de topper van 2015 zeggen ze. Dus dacht ik als het zo'n topper is gaan we toch met z'n allen zingen (in tekst).. Dus mijn idee was, om dat ik een zin zeg en jij de volgende en dan die de volgende dan hij de volgende..

Dus ik begin met de begin zin van het lied jullie gaan verder, zullen we het halen, hoop het!

Als je bitch wilt chillen is het geen probleem dan ga ik erheen ik kom niet alleen want ik heb 'Drank en drugs ik heb drank en drugs'....

Laatste update:

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Sorry, maar ik vind dit lied echt te slecht, en sowieso al voor de *jongere* mensen

Laatste update:

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ik vind jouw reactie een beetje ongepast Sherwan, ieder heeft een eigen mening. Ik vind het liedje ook niet leuk :P

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Ik vind het zelf ook een beetje een raar nummer, en ook wat ze in de video clip doen is een beetje raar... Maar als jij het leuk vind, dan is dat jou mening.

C

Checkpointx

Guest
ach het hoort er ook een beetje bij dat dit soort dingen steeds verder gaan, in de jaren 80 had je madonna die in lingerie op het podium stond paar jaar terug miley cyrus die op het podium stond te masturBEERen en nou dit weer.

Kids vinden dit vooral leuk omdat het een beetje taboe onderwerpen drank en drugs oppakt, gewoon simpel het voorspelbare ff iets doen wat paps en mams niet leuk vinden...

Gewoon negeren en dan is dit eendagsvliegje ook zo weer weg... in tegenstelling tot madonna en miley cyrus hebben deze gasten geen enkele vorm van talent anders dan dit shock effectje...

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik vind jouw reactie een beetje ongepast Sherwan, ieder heeft een eigen mening. Ik vind het liedje ook niet leuk :p
Het was eigenlijk een grap van youtube :P ik vind het nummer ook niet leuk..@Mara

Status
Niet open voor verdere reacties.