Ik heb geen last van mages lol, misschien moet je leren pvpen :D
Ik heb geen last van mages lol, misschien moet je leren pvpen :D
True, hij lult.
Je moet er geen last van hebben, tis te OP leer eens lezenIk heb geen last van mages lol, misschien moet je leren pvpen :D
Je moet er geen last van hebben, tis te OP leer eens lezen
Jongens niet zo negatief @artho komt met een serieuze vraag en jullie kraken hem gelijk af. Al denk ik persoonlijk wel dat aanpassingen in de kit Mage niet nodig zijn. Zelf vind ik de kit gewoon goed maar niet "te op".
Je moet er geen last van hebben, tis te OP leer eens lezen
gtfo
Neonlight lees het topic Omfg -,-gtfo
Wat is er nou zo OP aan die kit?
Jan, als ik sla op een mage doe ik 4% af, als hij mij slaat 10% + en mage heeft dan nog eens speed 2...je doe ook maar 4 dam af
Jan, als ik sla op een mage doe ik 4% af, als hij mij slaat 10% + en mage heeft dan nog eens speed 2...
Voordat je iets typt, lees eens. Gwn nutteloze shit laat je hier achter om duidelijk te maken dat je me haat...Laten we ook gelijk Artho een private kit geven zodat hij niet hoeft te janken - (Onzin Topics maken) omdat hij niet kan pvpen, en als hij eindelijk weer kan pvpen dan krijgt hij geen toegang meer tot zijn private kit. En dan is het gejank over en hoeven wij niet 100 topics te zien van 1 persoon die alleen zit te huilen om kitpvp.