Manieren om te doneren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Hoi haunted!

Ik vroeg me af of er binnenkort ook gedoneert kan worden op andere manieren dan alleen Paypal?

Of zijn jullie hier al mee bezig?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Dit jaar komen iDeal en Paysafecard erbij! Maar wanneer ... ?!?!
Dank je :)

Want de server word al groot, moeten toch wel meerdere manieren komen om te betalen, want niet iedereen heeft toegang tot Paypal xD

• Like
Reactions: Maaraa

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Dank je :)

Want de server word al groot, moeten toch wel meerdere manieren komen om te betalen, want niet iedereen heeft toegang tot Paypal xD

Je hebt zeker gelijk hoor, meerdere opties betekend makkelijker, en dus ook meer mensen die doneren ;)

maar euuhhhh....

iedereen heeft wel toegang tot paypal, maar ze snappen gewoon niet hoe :p

Je hebt voor paypal alleen een bankrekening nodig.... maarja, dat heb je voor iDeal ook nodig ;)
en tegenwoordig krijg je al op je twaalfde een bankpas (behalve als je ouders dit tegengaan ;) )

Creditcard enzo hoeft niet, die heb ik ook geen, ik maak gewoon vanaf mn bank geld over naar mn paypal ;)

• Like
Reactions: Maaraa

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Tja... Heb je ook weer een punt. Iedereen heeft idd toegang tot paypal, maar voor sommige mensen is het bank account linken een te groot gedoe. Ik vertrouw Paypal ook niet helemaal, door situaties dat ik vroeger heb gehad ermee. Dus heb maar eenmalig 50 euro erop gezet voor God rank...
Via iDeal zou het weer een stuk makkelijker zijn...

Paysafe card is ideaal, omdat iedereen die in de winkel zo even kan halen :)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ach, ik zou het handig vinden zou je ook via de telefoon / sms kunnen betalen ( zou ook een hell gedoe zijn voor remy denk ik ) Maar indd Paysafe is best een ingewikkeld situatie. ik hoor vaak van mensen op MC dat ze niet MOGEN van hun ouders, wat best jammer is. Dus laten we maar hopen dat het ook ooit gewoon rechtstreeks via Mastercard kan. ;p

K

Kogetsoo

Guest
Ach, ik zou het handig vinden zou je ook via de telefoon / sms kunnen betalen ( zou ook een hell gedoe zijn voor remy denk ik ) Maar indd Paysafe is best een ingewikkeld situatie. ik hoor vaak van mensen op MC dat ze niet MOGEN van hun ouders, wat best jammer is. Dus laten we maar hopen dat het ook ooit gewoon rechtstreeks via Mastercard kan. ;p

Mastercard is een creditcard (het is mijn werk ;) ). Je bedoelt Maestro?

Groeten,
Koge

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Paysafecard is wel nice, maar het kan problemen veroorzaken doordat mensen 'stiekem' een paysafecard kopen terwijl het niet mag
Ze kunnen zelfs het geld van een paysafecard 'jatten' van hun ouders

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Mastercard is een creditcard (het is mijn werk ;) ). Je bedoelt Maestro?

Groeten,
Koge
JA Maestro, was ff verstrooid ^^

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Paysafecard is wel nice, maar het kan problemen veroorzaken doordat mensen 'stiekem' een paysafecard kopen terwijl het niet mag
Ze kunnen zelfs het geld van een paysafecard 'jatten' van hun ouders
dit lijkt me niet een probleem van de server, kinderen kunnen altijd geld jatten van hun ouders.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Klachten binnenkrijgen van ouders?
Regels staan er bij het doneren. Ze moetem dan maar hun kind straffen. (Bv. Geen zakgeld geven ofzo)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Stel dat dat juist de reden is waarom ze geld jatten :p omdat ze geen zakgeld krijgen? ^^

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Wow... dan heb je een ...

Status
Niet open voor verdere reacties.