Ik herinner me niet of ik al zo'n topic heb gemaakt, maar op alle versies dat ik speel op MC, doet mijn muis volledig normaal. Als ik 1.8.x ga beginnen spelen... gaat m'n muis gwn " oversensitive " doen. ik heb op goggle gezocht, er zijn er die hetzelfde probleem hadden, en wistne hoe te fixen, maar ze zijn er niet echt duidelijk over.
Ik leg uit hoe mijn muis raar doet : Als ik bv 1 rondje wil draaien ( gwn op normaal sensivity ) gaat mijn muis gwn hyper snel in alle kanten op. En aangezien Haunted 1.8 gaat zijn... ga ik niet kunnen spelen.... En het gebeurt alleen op mc 1.8 en alleen BINNEN MC, dus buiten MC is alles normaal. Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik het erg waarderen ..
Mijn PC : ( als het er mee te makn zou hebben zie pic )
Mijn muis zie pic
Ik leg uit hoe mijn muis raar doet : Als ik bv 1 rondje wil draaien ( gwn op normaal sensivity ) gaat mijn muis gwn hyper snel in alle kanten op. En aangezien Haunted 1.8 gaat zijn... ga ik niet kunnen spelen.... En het gebeurt alleen op mc 1.8 en alleen BINNEN MC, dus buiten MC is alles normaal. Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik het erg waarderen ..
Mijn PC : ( als het er mee te makn zou hebben zie pic )
Mijn muis zie pic