C
Checkpointx
Guest
Ik ben al een tijdje bezig om met een aantal zeer getalenteerde bouwers een mooi dorpje te maken, inmiddels staan er een paar erg indrukwekkende gebouwen. De meeste van die mensen help ik ook met materiaal om te bouwen zodat ze niet eerst hoeven te zoeken en gelijk fantastische bouwwerken kunnen maken
Helaas stond ik er in het begin niet zo bij stil dat niet iedereen serieuze bouwwerken kan/wil maken, dus nu staan er een aantal claims van mensen in het dorp, of leeg of met halve bouwwerken van alleen het materiaal dat ik ze heb gegeven. Ik heb een flinke tijd gewacht tot ze online kwamen, maar zie ze niet, dus nu nog even een laatste poging via het forum..
Ik heb overal stone fences omheen gezet (zie screenshot hieronder).
Het gaat om claims van:
-Quinnpap
-Nickykooij
-Minecraft_ramic
-Tuurde
-MonkeyBoss123
-SpookyDirt
-Shahid0317
Zover ik kan zien zitten ze niet op het Forum, maar wil het toch nog 1x proberen. Verwijder ajb je claim in het dorp. dank!
Helaas stond ik er in het begin niet zo bij stil dat niet iedereen serieuze bouwwerken kan/wil maken, dus nu staan er een aantal claims van mensen in het dorp, of leeg of met halve bouwwerken van alleen het materiaal dat ik ze heb gegeven. Ik heb een flinke tijd gewacht tot ze online kwamen, maar zie ze niet, dus nu nog even een laatste poging via het forum..
Ik heb overal stone fences omheen gezet (zie screenshot hieronder).
Het gaat om claims van:
-Quinnpap
-Nickykooij
-Minecraft_ramic
-Tuurde
-MonkeyBoss123
-SpookyDirt
-Shahid0317
Zover ik kan zien zitten ze niet op het Forum, maar wil het toch nog 1x proberen. Verwijder ajb je claim in het dorp. dank!