Medieval - graag je claims verwijderen in het dorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Ik ben al een tijdje bezig om met een aantal zeer getalenteerde bouwers een mooi dorpje te maken, inmiddels staan er een paar erg indrukwekkende gebouwen. De meeste van die mensen help ik ook met materiaal om te bouwen zodat ze niet eerst hoeven te zoeken en gelijk fantastische bouwwerken kunnen maken

Helaas stond ik er in het begin niet zo bij stil dat niet iedereen serieuze bouwwerken kan/wil maken, dus nu staan er een aantal claims van mensen in het dorp, of leeg of met halve bouwwerken van alleen het materiaal dat ik ze heb gegeven. Ik heb een flinke tijd gewacht tot ze online kwamen, maar zie ze niet, dus nu nog even een laatste poging via het forum..

Ik heb overal stone fences omheen gezet (zie screenshot hieronder).

Het gaat om claims van:
-Quinnpap
-Nickykooij
-Minecraft_ramic
-Tuurde
-MonkeyBoss123
-SpookyDirt
-Shahid0317

Zover ik kan zien zitten ze niet op het Forum, maar wil het toch nog 1x proberen. Verwijder ajb je claim in het dorp. dank!

9qbmn7.png

C

Checkpointx

Guest
Ja helaas. Maar die claim is wel van mij, dus als hij niet meer terug komt haal ik hem zelf weg, ik wil ze alleen wel voldoende tijd geven.

C

Checkpointx

Guest
mijn broer heeft iets naast je geboud (op mijn naam) dat is toch niet dat ...
ik dacht dat het niet geclaimt was

Het gaat om deze mensen:
-Quinnpap
-Nickykooij
-Minecraft_ramic
-Tuurde
-MonkeyBoss123
-SpookyDirt
-Shahid0317

Als het gewoon een mooi huis is, dan heb ik ze graag. maar niet 3 onverlichte blokjes waar mobs spawnen.....

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Als ik online ben effe me aanspreken kijk ik hoe lang ze werkelijk niet online zijn geweest en verwijder ik ze eventueel desnoods trust ik je daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.