Meeting tips gezocht!

Haunted meeting 2, zou jij erbij willen zijn?

• Ja

Votes: 17 30,9%
  • Nee

Votes: 8 14,5%
  • Misschien

Votes: 13 23,6%
  • Zeker weten!

Votes: 17 30,9%

• Total voters
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
De eerste meeting zit erop. Een evaluatie doen met 9 personen heeft denk ik weinig zin. Wat wij wel weten, is dat er zeker een volgende gaat komen. Wanneer weten we nog niet, maar
we hebben jouw hulp nodig!

Het is namelijk een beetje saai om de meeting iedere keer in dezelfde stad te doen.. dat gaat vervelen. Heb jij misschien een aanrader voor ons? Een bepaalde stad waarvan je zegt : 'Goh, dat zou nog eens een leuke plek zijn om te meeten'. Of heb jij een activiteit in gedachten die jij graag zou willen doen? Heb al een aantal keren "dierentuin" voorbij zien komen. Misschien weet jij wel een veel leuker idee.. het moet wel voor iedereen betaalbaar en haalbaar zijn qua afstand!

Je zou ons enorm helpen als je de onderstaande enquête invult. Wie weet beslis jij wel wat we gaan doen met de volgende meeting!

Klik hier om de enquête in te vullen
Reageren op het topic mag uiteraard ook!

• Like
Reactions: FlaconBacon

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Weet je er zijn best veel kinderen van twaalf en als je twaalf bent en je woont in Groningen en het wordt altijd utrecht amsterdam belgie of. Daar onderin dan word het voor hun niet makkelijk reizen. En als jullie van belgie naar groningen moeten is het ook weer geld. En langer reizen.. Dus ik zeg gewoon 14 keer en dan nooit meer (nooit is sterk maar misschien over 3 jaar weer) dat je epke provincie doet en twee keer belgei

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Gartjerdongen straat 29 mijn straat daar wil ik best meedoen als ik mijn huis niet uitjoef xD
Ik ga niet erheen sorry ik vind het zo iets waar pedo's van te voren kunnen plannen om je te ontvoeren fz...

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
das goed anders wilt mijn moeder mij nooit brengen (ik haat het openbaar vervoer) :D of... Bv in Turnhout statspark iets gaan doen Idk maar dat is heel ver voor sommigen dus ik weet het niet :p

• Like
Reactions: artho and Maaraa

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Gartjerdongen straat 29 mijn straat daar wil ik best meedoen als ik mijn huis niet uitjoef xD
Ik ga niet erheen sorry ik vind het zo iets waar pedo's van te voren kunnen plannen om je te ontvoeren fz...
Als je bij ons en bij de groep blijft gaat dat heus niet gebeuren.. en anders pakken we onze banhamer en slaan we hem!

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Deze keer de meeting in groningen :D het beste (als je mee eens bent geef duimpje omhoog)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Misschien kunnen we naar de film

• Like
Reactions: Maaraa

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Iedereen kom naar de kust van België, is niet ver rijden voor meeh xD grapje
Ik woon gwn ver van nl

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
of gewoon een leuk museum zo als het open lucht museum in Arnhem daar kun je gezellig rond huppelen en er zijn dingen te doen

flowxdutyx

Niet Verified
22 apr 2015
21
0
65
26
ik zou zelf gameforce kiezen 1 het is in belgie, ook eens leuk voor de belgen wat dichter bij enz en gamen dat doen we allemaal dus zou wel leuk zijn. Yarasky en kastiop zullen er waarschijnlijk ook weer zijn dus dat word heel leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.