Geen Bug Mijn account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Ik heb mijn name veranderd maar ik kan niks kopen wel voten maar geen tokens krijgen en ik heb geen mcstats en geen credits zouden julie mij snel kunnen helpen? @maaraa (srry voor tagg)
Groetjes Hell_Ghostie

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
@remymine

ik geloof dat wij geen naamsverandering ondersteunen.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
@remymine

ik geloof dat wij geen naamsverandering ondersteunen.
haha lees jij het nieuws van remy niet? :P vanaf vandaag kan je je naam veranderen op de minecraft site, en de server ondersteunt dat ook (op een paar kleine dingen na)
maar tokens etc zou geen probleem moeten zijn zei remy, maar is dus blijkbaar voor milan wel zo :(

Laatste update:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Krijg je als je vote wel de credits?

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Risico
Denk dus heel goed na voor je je username verandert. Je rank, tokens, homes en sommige statistieken zullen gewoon automatisch worden veranderd naar je nieuwe username. Niet alle functies zijn al op UUID's afgesteld, en nee wij gaan geen dingen handmatig overzetten. Het is dus je eigen verantwoordelijkheid als je spullen/gegevens kwijt raakt door het veranderen van je username.

Verder excuses voor de lange tijd zonder nieuwsberichten, vanaf nu gaan deze weer actief bijgehouden worden. Over een uurtje een nieuw nieuwsbericht over de stand van zaken op de server, en de laatste wijzigingen.

Poos terug had ik het er met Remy en de admins erover, maar toen lagen dingen anders, sorry dat was mijn fout, maar toch niet alle functies werken met UUID's dus met een naamsverandering KAN je dit overkomen.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Je kunt gewoon tokens krijgen.

Nogmaals eigen risico als er wat fout gaat. Als alles stabiel is zal dit announced worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.