[minecraft 1.9] plannen

• Topicstarter Deleted member 2824
  • Startdatum

In welke versie zou jij gaan spelen?

• Total voters
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 2824

Guest
Oke ik ben er dik ingetrapt de APRIL FOOLS van toen niks hier

Last edited by a moderator:

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
kan niet kloppen he
meer soorten wapens en armor... maar niet kunnen doden :eek:

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
de 'slechte ideeën zijn van de April Fools Update, dit komt niet in het spel. :)

• Like
Reactions: jan28

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
Wat ik tot nu toe als informatie heb:
Heet de 'Combat update'
Kans op een nieuwe mob, schildpad.
Linker hand.
Mogelijk defense van zwaard verwijderen, kan problemen veroorzaken met linker hand.
Schilden.
Nieuw soort blok, niemand heeft een idee wat het is, word ookwel ? block genoemd, Searge antwoorde: How about a block that players can't get, can't be found in the world, but it's effect to the world is visible and exciting?
Andere arrows.
Quiver terug (of wat zijn naam ook is), oud item dat in de oudere versie van minecraft bestond, is daarna weer verwijdert. Quiver is een soort van arrow-opslag.
Soort van geluidsmeter ding, laat zien waar geluiden vandaan komen.
Misschien een nieuw soort dungeon.
New path block
New campfire mob? (Screenshot: https://twitter.com/SeargeDP/status/578219322373496832 ) (Staat ook in het midden het ? block bij)
Ze plannen om alle mc games op alle game stations (Xbox, pocket edition, enz.) hetzelfde te maken, de grote boten op de Pocket Edition zullen waarschijnlijk dus ook op de normale pc komen.
Een zwaardere Ender Dragon om te killen, Jeb_ is bezig met de attacks van de ender dragon te vernieuwen, hij zei ook dat het waarschijnlijk de attacks worden van de Xbox versie, maar hij zegt dat hij nog een plan heeft. Nathan adams zei ook nog: Already killed the ender dragon on your world? Don't worry, i'll let you kill him again in his new form without resseting the end.
Er komt waarschijnlijk corn in Minecraft.
Ze plannen om Minecraft op de HoloLens te laten spelen. (Zoek maar op hololens, zie je wat het is :p)
Waarschijnlijk nog een wither
Waarschijnlijk een nieuwe player model met 3 pixel arms.
Ore generation gaat 2x zo snel.
Fps improvements.

Hele lijst :p

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Wat ik tot nu toe als informatie heb:
Heet de 'Combat update'
Kans op een nieuwe mob, schildpad.
Linker hand.
Mogelijk defense van zwaard verwijderen, kan problemen veroorzaken met linker hand.
Schilden.
Nieuw soort blok, niemand heeft een idee wat het is, word ookwel ? block genoemd, Searge antwoorde: How about a block that players can't get, can't be found in the world, but it's effect to the world is visible and exciting?
Andere arrows.
Quiver terug (of wat zijn naam ook is), oud item dat in de oudere versie van minecraft bestond, is daarna weer verwijdert. Quiver is een soort van arrow-opslag.
Soort van geluidsmeter ding, laat zien waar geluiden vandaan komen.
Misschien een nieuw soort dungeon.
New path block
New campfire mob? (Screenshot: https://twitter.com/SeargeDP/status/578219322373496832 ) (Staat ook in het midden het ? block bij)
Ze plannen om alle mc games op alle game stations (Xbox, pocket edition, enz.) hetzelfde te maken, de grote boten op de Pocket Edition zullen waarschijnlijk dus ook op de normale pc komen.
Een zwaardere Ender Dragon om te killen, Jeb_ is bezig met de attacks van de ender dragon te vernieuwen, hij zei ook dat het waarschijnlijk de attacks worden van de Xbox versie, maar hij zegt dat hij nog een plan heeft. Nathan adams zei ook nog: Already killed the ender dragon on your world? Don't worry, i'll let you kill him again in his new form without resseting the end.
Er komt waarschijnlijk corn in Minecraft.
Ze plannen om Minecraft op de HoloLens te laten spelen. (Zoek maar op hololens, zie je wat het is :p)
Waarschijnlijk nog een wither
Waarschijnlijk een nieuwe player model met 3 pixel arms.
Ore generation gaat 2x zo snel.
Fps improvements.

Hele lijst :p
Heb ik ook gelezen, ik wil 1.9!!!!! Nog even wachten..

C

Checkpointx

Guest
Ik hoop dat ze ook de code eens aan gaan pakken. Minecraft is vrij slecht geprogrammeert (roepen ook de originele programmeurs) daardoor draait een relatief simpel spel als minecraft nog steeds vrij slecht vergeleken met de vele malen complexere shooters e.d.

Je hebt daar wel wat plugins voor die de boel een beetje tweaken, maar het blijft een gammele basis...

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Minecraft had gewoon nooit in Java gecode mogen worden..

C

Checkpointx

Guest
Minecraft had gewoon nooit in Java gecode mogen worden..

yep, dit is de essentie van het probleem. Java was vroeger al een draak wat betreft snelheid, nu zijn de computers sneller en is er meer ram, maar het blijft een trage taal

D

Deleted member 2824

Guest
Ik zal wel ff 1.9 gaan testen als het bevalt doe ik dat :)

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Bij alle updates heb je dan nog verschillende duplication glitches.. Hopelijk komt er nu geen ;3

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
En moet je ook nog nagaan dat de bugs telkens weer gefxit moeten worden :/
In ieder geval, ik hoop dat ze ook mc qua code zelf ff gaan 'updaten' ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.