D
dat is los van elkaarkan niet kloppen he
meer soorten wapens en armor... maar niet kunnen doden :eek:
ik heb wat gegoogeld en ik vond alleen maar dat je een linkerhand zou kunnen gebruiken, meer wapens en schildendat is los van elkaar
okeik heb wat gegoogeld en ik vond alleen maar dat je een linkerhand zou kunnen gebruiken, meer wapens en schilden
maar er zijn ook uploads om 15 april...de 'slechte ideeën zijn van de April Fools Update, dit komt niet in het spel. :)
Heb ik ook gelezen, ik wil 1.9!!!!! Nog even wachten..Wat ik tot nu toe als informatie heb:
Heet de 'Combat update'
Kans op een nieuwe mob, schildpad.
Linker hand.
Mogelijk defense van zwaard verwijderen, kan problemen veroorzaken met linker hand.
Schilden.
Nieuw soort blok, niemand heeft een idee wat het is, word ookwel ? block genoemd, Searge antwoorde: How about a block that players can't get, can't be found in the world, but it's effect to the world is visible and exciting?
Andere arrows.
Quiver terug (of wat zijn naam ook is), oud item dat in de oudere versie van minecraft bestond, is daarna weer verwijdert. Quiver is een soort van arrow-opslag.
Soort van geluidsmeter ding, laat zien waar geluiden vandaan komen.
Misschien een nieuw soort dungeon.
New path block
New campfire mob? (Screenshot: https://twitter.com/SeargeDP/status/578219322373496832 ) (Staat ook in het midden het ? block bij)
Ze plannen om alle mc games op alle game stations (Xbox, pocket edition, enz.) hetzelfde te maken, de grote boten op de Pocket Edition zullen waarschijnlijk dus ook op de normale pc komen.
Een zwaardere Ender Dragon om te killen, Jeb_ is bezig met de attacks van de ender dragon te vernieuwen, hij zei ook dat het waarschijnlijk de attacks worden van de Xbox versie, maar hij zegt dat hij nog een plan heeft. Nathan adams zei ook nog: Already killed the ender dragon on your world? Don't worry, i'll let you kill him again in his new form without resseting the end.
Er komt waarschijnlijk corn in Minecraft.
Ze plannen om Minecraft op de HoloLens te laten spelen. (Zoek maar op hololens, zie je wat het is :p)
Waarschijnlijk nog een wither
Waarschijnlijk een nieuwe player model met 3 pixel arms.
Ore generation gaat 2x zo snel.
Fps improvements.
Hele lijst :p
Minecraft had gewoon nooit in Java gecode mogen worden..